برگزاري جلسه شوراي اداري اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 71868 تاریخ انتشار: 1397/02/04 09:50:10
نمایش: 2114
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اولين جلسه شوراي اداري با حضور مديرکل، معاونين آموزشي و پشتيباني، رؤساي مراکز و واحدهاي اداري اين اداره کل در سال 97 تشکيل شد.
       به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري ، تقي پور  در جلسه شوراي اداري اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان که با حضور معاونين ، روساي ادارات و  واحدهاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در محل سالن جلسات اداره کل تشکيل شد، هدف از تشکيل اين جلسه را ارائه گزارش واحدها ، برنامه ريزي بازرسي ها، تشريح دستورالعمل حقوق شهروندي و  استقرارميز خدمت ،  برنامه هاي پيشنهادي براي تحقق شعار سال" حمايت از کالاي ايراني" عنوان نمود .
تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان اعياد شعبانيه را به کليه روساي ادارت و مراکزو کارشناسان در واحدهاي آموزشي وپشتيباني تبريک  گفته وافزود: دغدغه اصلي  مقام معظم رهبري برنامه ريزي مسئولين براي اقتصاد مقاومتي مي باشد و شعار سال هاي اخير ايشان در همين زمينه مي باشد و حتي امسال را هم که حمايت از کالاي ايراني ناميدند در راستاي اقتصاد مقاومتي مي باشد و بايد دغدغه همه مسئولين  و ما نيز دغدغه مقام معظم رهبري باشد.
وي گفت:  رييس جمهور در جلسه با استانداران توجه ويژه به ارتقاء وتوانمندي آحاد جامعه و خاصه دانش آموزان ،دانشجويان و فارغ التحصيلان دانشگاهها را اولويت در کارها دانسته  وبر همين اساس نظام جامع مهارتي تدوين شده است و اين نشان از رسالت سنگيني دارد که بر دوش روساي مراکز و مربيان عزيزآموزش فني و حرفه اي قرار گرفته است.
ايشان با اشاره به  هفته سلامتي و با استناد به فرمايشات حضرت علي (ع)  در مورد سلامتي و امنيت  اظهار داشت :به لطف نظام مقدس جمهوري اسلامي با توجه به شرايط منطقه، کشور ما در امنيت کامل قرار دارد و همچنين  آرزومندم همه همکاران در سلامتي و شادابي باشند تا در زندگي و محيط کار بتوانند در جامعه اثر گزار باشند.
تقي پور با اشاره به اجراي  کامل تعهدات در حوزه آموزش، بازرسي از مراکز را نظارت بر امور و رفع مشکلات دانستند و بر ارسال گزارش هاي بازرسي به مراکز واعلام نقاط قوت وضعف براي رفع مشکلات مراکز تاکيد کردند .
در ادامه مرتضي طاهري، معاون اداري و پشتيباني اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک نيمه شعبان گفت:روساي مراکز نسبت به اعلام مواد مصرفي مازاد و تجهيزات مازاد مراکز جهت انتقال به ديگرمراکز اقدام کنند و همچنين بر صرفه جويي در مراکز تاکيد زيادي داشتند.
 شهرا م کوهيان افضل معاون آموزش ،پژوهش و برنامه ريزي ضمن خوشامدگويي به حاضرين جلسه ازعملکرد سال گذشته که بيشتر از تعهد پيش بيني بوده، خبر داد و افزود : ان شاء الله امسال نيز بتوانيم با همکاري روساي مراکز و زحمات مربيان  به اهداف  مورد نظرمان برسيم.
در اين جلسه  روساي مراکز وادارات وواحدهاي  حراست، خدمات ماشيني، حقوقي ،روابط عمومي، دفتر فني و بودجه به بيان نقطه نظرات و ديدگاههاي خود در خصوص مسائل مطرح شده درجلسه  پرداختند و پيشنهادهاي  خود را در حوزه هاي مربوطه ارائه نمودند .

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها