سرپرست فرمانداري بن خواستار تاسيس مرکز آموزش فني و حرفه اي دراين شهرستان شد

کد خبر: 71871 تاریخ انتشار: 1397/02/11 10:12:09
نمایش: 2028
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري  مديرکل به همراه رئيس حراست و رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد با سرپرست فرمانداري شهرستان بن ديدار نمود.
 سرپرست فرمانداري بن در اين ديدار ضمن خير مقدم به مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان  از برپايي کلاسهاي سيار شهري و روستايي در سال 96تقدير وخواستار تشکيل کلاسهاي ثابت در شهر بن  شد .
سعيد نژاد گفت: آموزش ها متناسب با فرهنگ مردم و ظرفيت شهرستان مي تواند بسترساز ايجاد اشتغال پايدار براي افراد جوياي کار و در نتيجه کاهش نرخ بيکاري جوانان شود.
مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار با بيان عملکرد آموزشي در اين شهرستان گفت: شرايط امروز با سال هاي قبل خيلي متفاوت شده است و بايد متناسب با نيازها و تقاضاهاي افراد ،آموزشها صورت پذيرد و در اصل آموزشها تقاضا محور شده است والويت برگزاري کلاسها با موسسات کارآموزي آزاد مي باشد که از کار آفرينان محترم دعوت مي نماييم با تاسيس آموزشگاه مارا  ياري نمايند.
تقي پور گفت: استقرار تيم هاي سيارشهري و روستايي در مناطقي که مرکز آموزشي ثابت ندارد به ويژه در روستاها يکي ازطرح هاي موفق اين اداره کل بوده است که در شهرستان بن کاملا مشهود مي باشدو در هفته جاري جلسه اي با فرمانداري ،بخشداري و دهياران براي نياز سنجي آموزشي برگزارو نياز هاي آموزشي احصاء و جهت آموزش  در سال جاري برنامه ريزي مي گردد.
تقي پور در ادامه گزارشي از طرح روستاي بدون بيکار در منطقه شهرستان بن(روستاي شيخ شبان) ارائه نمود و خواستار توجه و کمک در حوزه آموزشهاي فني و حرفه اي از سوي فرمانداري و ديگر ارگانهاي مرتبط شد.
لازم بذکر است در سال 96 تعداد315 نفردر قالب 59هزارنفر- ساعت آموزشهاي مهارتي را فرا گرفته اند.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها