ادامه بازديد هاي همگاني تا پايان ارديبهشت ماه

کد خبر: 71873 تاریخ انتشار: 1397/02/13 07:41:21
نمایش: 1459
اخبار

به گزارش روابط عمومي  اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري، محمودتقي پور اظهار کرد: همزمان با هفته معرفي مشاغل در سراسر کشور طرح بازديد دانش آموزان تمامي مقاطع تحصيلي از کارگاه هاي مراکز آموزش فني و حرفه اي در استان از يکم تا يازدهم ارديبهشت آغاز شده و تا پايان اين ماه ادامه خواهد يافت.
وي افزود: اين طرح در راستاي تحقق بند دوم سياست هاي کلي اشتغال ابلاغ شده از سوي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر آموزش نيروي انساني متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نيازهاي بازار کار و ارتقاي توان کارآفريني با مسوولين نظام  آموزشي  کشورو توام کردن آموزش و  مهارت در استان چهارمحال وبختياري اجرا مي شود.
وي ادامه داد: با توجه به وجود توانمندي ها، امكانات و ظرفيت هاي سخت افزاري و نرم افزاري قابل توجه در مراكز آموزش فني و حرفه اي استان و ضرورت معرفي آنها به جامعه  اين طرح با هدف اطلاع رساني، هدايت و فراگير نمودن هرچه بيشتر آموزش هاي مهارتي در جامعه و همچنين ترويج و نهادينه كردن فرهنگ مهارت آموزي در كشور و به ويژه در بين دانش آموزان مقاطع مختلف تحصيلي به عنوان يکي از ابزارهاي  كليدي و زيرساختي تحقق سياست ها و برنامه هاي اشتغال و اقتصاد مقاومتي اجرا مي شود.
تقي پور با اشاره به وجود بيش از 16 مرکز دولتي در سطح استان اضافه کرد: بازديد از  کارگاه هاي مجهز به تجهيزات کارگاهي و آموزشي، با حضور مربيان توانمند و با تجربه فرصتي مغتنم جهت ارتقاي ارتباط سيستم آموزش مهارتي و يکي از اصلي ترين مخاطبان اين نظام آموزشي.
وي با تاکيد بر لزوم آشنا سازي نوجوانان و جوانان با انواع مشاغل جهت ايجاد اشتغال پايدار، بر اساس نياز بازار کار ادامه داد: امروز کشور ما نياز به جواناني ماهر و توانمند دارد تا بتوانند در راستي توسعه پايدار حرکت نمايد. 



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها