تأکيد بر نقش آموزشهاي فني و حرفه اي

مدير کل زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي استان

کد خبر: 71875 تاریخ انتشار: 1397/02/16 09:15:01
نمایش: 1898
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در نشستي به مناسبت روز معلم از مدير کل آموزش فني و حرفه اي و چند تن از پرسنل آموزش فني و حرفه اي که همکاري مستمر با اداره کل امور زندانها داشتند تجليل و قدرداني شد.
در اين مراسم توفيقيان مدير کل زندانها و اقدامات تأميني و تربيتي استان با تأکيد بر نقش آموزشهاي فني و حرفه اي و ديگر ارگانها در زندگي زندانيان و خانواده هاي آنان جهت رفع مشکلات اجتماعي، بيکاري و ... اظهار کرد :افرادي که در زندانها به سر مي برند و بعد از دوران محکوميت خود قصد بازگشت به اجتماع را دارند با آموزشهايي که در طي دوران محکوميت خود مي بينند مي توانند معضل بيکاري و پذيرش توسط اجتماع را راحتتر حل کنند.
در اين جلسه تقي پور مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: هر انسان براي يک زندگي سالم و راحت بايد داراي سه مقوله دانش، بينش و مهارت باشد که ما با آموزش هاي مهارتي و دانشي که در اين خصوص به افراد مي دهيم مي توانيم از ترکيب همزمان اين دو مقوله بينش افراد را نيز افزايش دهيم. وي گفت: تمام سعي و تلاش ما بر اين است که از آسيبهاي اجتماعي که افراد زنداني و خانواده هاي آنان را تهديد مي کند جلوگيري کنيم. همچنين گفت: چه بسيار شيرين خواهد بود احياء افرادي که بر اثر مشکلات و مصائب زندگي گرفتار شده اند و ما با اين آموزشها مي توانيم کمکي در راستاي زندگي بهتر به اين افراد بدهيم.
در پايان توفيقيان مدير کل زندانها از مدير کل آموزش فني و حرفه اي و تعدادي از پرسنل آموزش فني و حرفه اي که همکاري دائم و مستمر در خصوص آموزش با اين اداره کل  راداشتند تقدير و تشکر نمود.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها