کسب رتبه برتر کشور در سال 1396 در ارزيابي عملکرد شاخص هاي اختصاصي حوزه حمايت از پايداري مشاغل و بيمه بيکاري

کد خبر: 71910 تاریخ انتشار: 1397/03/21 09:05:39
نمایش: 891
اخبار
با توجه به کسب رتبه برتر کشور در سال 1396 در ارزيابي عملکرد شاخص هاي اختصاصي حوزه حمايت از پايداري مشاغل و بيمه بيکاري مدير کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعي از محمود تقي پور تقدير نمود.
متن لوح  تقدير بدين شرح مي باشد:
جناب آقاي محمود تقي پور
مدير کل محترم آموزش فني و حرفه اي استان
با سلام و احترام
بي ترديد توجه به راهبردها و سياست گذاري ها در حوزه حمايت از مشاغل و بيمه بيکاري و دستيابي به اهداف سازماني و برنامه هاي پيش بيني شده بيش از پيش مورد توجه و تأکيد است و هر فعاليت نظام مند و موفق در گروه همدلي صميمانه و مشارکت همراه تمامي مديران و دست اندرکاران مي باشد.
لذا نظر به کسب رتبه برتر کشور در سال 1396 در ارزيابي عملکرد شاخص هاي اختصاصي حوزه حمايت از پايداري مشاغل و بيمه بيکاري ادارت کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استانها از جمله اشتغال مجدد مقرري بگيران بيمه بيکاري، حمايت و  پيشگيري از بيکاري و کشف اشتغال پنهان بر ماست تلاش هاي خالصانه، خردمندانه و همدلي و همراهي حضرتعالي در تدوين برنامه ها در کميته هماهنگي بيمه بيکاري استان و دست اندرکاران زير مجموعه در تحقيق برنامه ها اعم از حفظ اشتغال موجود و صرفه جويي در مصارف و منابع بيمه بيکاري را گرامي بداريم.
اميد است با اتکال به خداوند متعال در سايه الطاف الهي در تداوم خدمت و صيانت از نيروي کار و فعالان عرصه توليد و اشتغال استان موفق و مويد باشيد.
سيد حفيظ اله فاضلي چهارمحالي – مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان چهارمحال و بختياري
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها