برگزاري جلسه شوراي فرهنگي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري

کد خبر: 71913 تاریخ انتشار: 1397/03/22
نمایش: 1502
اخبار
برگزاري جلسه شوراي فرهنگي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري طي روزجاري و همزمان با بيست و هفتم  ماه رمضان، اولين جلسه شوراي فرهنگي  با حضور محمود تقي پور مديرکل ،امام جماعت اداره کل و ديگر اعضاء در دفتر مديرکل برگزار گرديد.
دراين جلسه تقي پور در سخنان کوتاهي، ضمن تاکيد برپيگري هاي مصوبات جلسات، گفت؛ ما در مباحث ديني، هميشه از فرهنگ اسلامي به عنوان شالوده تمامي تفکرات اخلاقي ياد مي کنيم و معتقديم اگر بخواهيم يک مجموعه و يا يک جامعه با فرهنگ و با تفکر ديني داشته باشيم، مي بايست به يک سري از تفکرات، اخلاقيات، و روحيه مشارکت افراد در بعد اعتقادي ايمان داشته و در راستاي پياده سازي آن گام برداريم.
ايشان دارا بودن فرهنگ سازنده و اخلاق مدار را يکي از عوامل موثردر جهت پيشبرد اهداف سازمان دانست و با اشاره به مباحث دين مبين اسلام، افزود: نقش مثبت و سازنده شوراي فرهنگي در متعالي ساختن فرهنگ سازماني و لزوم ايجاد تفکر فرهنگي، وجدان کاري، حس مسئوليت پذيري و انجام شئونات اسلامي در محيط اداره کل و جامعه تاکيد کرد.
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام مرداني امام جماعت اداره کل و عضو شوراي فرهنگي اداره کل نيز با اشاره به آموزه هاي ديني خواستار ترويج مباحث ديني و الزامات دين مبين اسلام در سطح مراکز و اداره کل و درمقياس بزرگتر جامعه شد.
وي نگاه هرمي به ترويج مباحث ديني را يکي از نياز هاي امروز در سطح جامعه و محيط کار دانست و برحفظ معنويات ديني در اداره کل تاکيد کرد.
شايان ذکر است در اين جلسه سايراعضاي شورا به بيان نقطه نظرات خود پيرامون انجام وظايف محوله و اهميت دادن به برنامه هاي عقيدتي و فرهنگي، نماز ،امر به معروف ونهي از منکر،حجاب و عفاف مطالبي بيان داشتند و همچنين برتلاش وکوشش و همت در انجام و اجرا و حفظ  تقويت بيشتر ارزش هاي اسلامي تاکيد و در ادامه اعضا با توجه به دستورکار جلسه ،بر شناسايي و تقدير از فعالان در امر نماز ، حجاب و عفاف و امر به معروف ونهي ازمنکر-تجهيز مجموعه نمازخانه ها و مهمانسرا هاي اداره کل به وسايل مورد نياز اقامه نماز – اجراي دوره هاي آموزشي نماز و قران، وبرگزاري نمايشگاه فرهنگي با مشارکت آموزشگاههاي آزاد در تاريخ 97/4/21و برگزاري همايش فرهنگي به بحث و تبادل نظر پرداختند.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها