حضور مديرکل چهارمحال وبختياري در مرکز سامد استانداري
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال وبختياري محمود تقي پور صبح امروز در برنامه
اي که براي پاسخگويي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به درخواست
هاي مردم از طريق سيستم سامد برنامه ريزي شده بود ،شرکت کرد.
تقي پور گفت : سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت ، با شماره تلفن 111 پل ارتباطي بين دولت ومردم مي باشدکه مردم مي
توانند ايده
ها، پيشنهادات، انتقادات، شکايات و درخواست
هاي خود از دولت را با آن مطرح کنند
.
وي کاهش رفتوآمد ، تسريع در ارتباط مردم با مسئولان را از جمله مزاياي اين سامانه برشمرد
.
تقي پور تصريح کرد : سيستم سامد امروز پاسخگوي مردم وهم استاني هاي گرامي در حوزه هاي مختلف نظير آموزشگاههاي آزاد ، مراکز دولتي ، سنجش و ... بود
.
تقي پور ضمن تقدير ازتلاش کارکنان اين مرکز در پاسخگويي مناسب به مردم ، اين سامانه را بارزترين نمونه تکريم مردم و اربابرجوع دانست
.
وي استفاده از زير ساختهاي الکترونيکي وشبانهروزي بودن دريافت شکايات، درخواستها، پيشنهادها و سؤالات را از مزيتهاي اين سيستم سامد دانست
.