برگزاري کارگاه آشنايي باسامانه تدارکات الکترونيکي دولت در آموزش فني وحرفه اي چهارمحال وبختياري

کد خبر: 71926 تاریخ انتشار: 1397/04/07
نمایش: 2235
اخبار
مديرکل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال وبختياري از برگزاري کارگاه آشنايي  باسامانه تدارکات الکترونيکي دولت در آموزش فني وحرفه اي چهارمحال وبختياري با هدف شفافيت در معاملات مالي  خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي  ، محمود تقي پور در دوره کارگاهي يک روزه اين سامانه با حضور  روساي  مراکز،کارشناس تدارکات و کارپردازان شهرستانها در سالن جلسات اداره کل برگزارشد ؛ با اعلام اين خبر افزود : هيات وزيران به پيشنهاد مشترک وزارتخانه ­هاي صنعت، معدن و تجارت (مرکز توسعه تجارت الکترونيکي) و امور اقتصادي و دارايي و سازمان اداري و استخدامي کشور راه اندازي کامل سامانه تدارکات الکترونيکي دولت را در تمام دستگاههاي اجرايي تصويب کرده است .
تقي پور تصريح کرد : برمبناي اين مصوبه، در معاملات الکترونيکي دولت، بايد تمامي اسنادي که به صورت الکترونيکي ارائه مي شود و نيز پرداخت هايي که به صورت الکترونيکي انجام مي شود به تاييد ديوان محاسبات و خزانه داري کل کشور برسد.
تقي پور در ادامه بر اين نکته تاکيد کرد که با راه اندازي سامانه تدارکات الکترونيکي دولت ، تمامي مزايده ها ، مناقصه ها و خريدهاي دولتي   اداره کل آموزش فني وحرفه اي به صورت الکترونيکي و شفاف انجام خواهد شد.
تقي پور در پايان سخنان خود افزود: شفافيت بيشتر فرآيندهاي مالي، حذف بوروکراسي اداري در انجام مناقصات و مزايده‌ها، توسعه دولت الکترونيک در حوزه‌هاي کارپردازي و خريد اموال و خدمات مالي و کاهش هزينه هاي اداري، ايجاد امکان نظارت دقيق ديگر دستگاههاي مسئول مانند امور مالياتي بر کيفيت انجام مراحل مناقصات و مزايده‌ها را مي‌توان از اهم امتيازات استقرار اين سامانه برشمرد.
 مرتضي طاهري معاون اداري وپشتيباني اداره کل نيز در اين کارگاه آموزشي ثبت اطلاعات و شفاف سازي فعاليتهاي مربوط به  فرايندهاي مالي را از جمله مزاياي سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برشمردو گفت : با استقرار اين سامانه کليه  فعاليتهاي خريد تجهيزات ومواد مصرفي و مناقصات  و مزايده هاي در حد متوسط وبزرگ  در سالهاي  اخير آموزش فني وحرفه اي استان در اين سامانه ثبت گرديده است .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها