به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به همراه معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي در شهرستان بروجن

کد خبر: 71934 تاریخ انتشار: 1397/04/21 11:48:25
نمایش: 714
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي به همراه هيئت همراه در ساعت 11 قبل از ظهر روز 21/4/97 در نشست شوراي اداري و فعالان اقتصادي شهرستان بروجن حضور يافتند.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، دکتر ربيعي در اين نشست گفت: اعتبارات فني و حرفه اي شهرستان بروجن بايد افزايش داده شود و در بحث آموزش روستايي جهت گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي و مهارت آموزي قشر جوان سرمايه گذاري و گسترش بيشتري مد نظر قرار بگيرد.
خانم دکتر ربيعي نماينده مردم شهرستان بروجن نيز در اين جلسه افزود: مهارت آموزي و آموزشهاي فني و حرفه اي در اين شهرستان به علت رقم بالاي بيکاري بسيار حائز اهميت است. وي گفت: فني و حرفه اي با گسترش علم و فن در کنار يکديگر و همچنين با بالا بردن سطح کيفي و کمي اين آموزشها بايد برنامه ريزي جامع و کاملي را در خصوص مبارزه با بيکاري و پر کردن اوقات جوانان داشته باشد.
بنابر گزارش روابط عمومي در اين نشست وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور و هيئت همراه با همراهي استاندار، فرماندار شهرستان بروجن و مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان و ديگر مديران اجرائي استان حضور داشتند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها