وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در مراسم کلنگ زني درمانگاه تامين اجتماعي اردل گفت

امروزه فني و حرفه‌اي خود را تجهيز کرده و در رشته‌هاي مختلف متناسب با بازار کار آموزش‌ها را براي افراد فراهم کرده است.

کد خبر: 71935 تاریخ انتشار: 1397/04/23 09:32:15
نمایش: 1768
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان چهارمحال و بختياري- علي ربيعي ۲۱ تيرماه در آيين کلنگ‌زني درمانگاه تامين اجتماعي اردل، اظهار کرد: نيروهاي با استعدادي در اين شهرستان وجود دارد که قطعا با برنامه‌ريزي‌هايي که انجام خواهد شد نرخ بيکاري در استان بهبود بخشيده مي‌شود.
وي با اشاره به اينکه در سال‌هاي گذشته به دليل کم بودن رشته‌ها در فني و حرفه‌اي، ايراداتي به آن گرفتم، گفت: امروزه فني و حرفه‌اي خود را تجهيز کرده و در رشته‌هاي مختلف متناسب با بازار کار آموزش‌ها را براي افراد فراهم کرده است.
ربيعي بر لزوم ايجاد زنجيره ماهي در اين منطقه تاکيد کرد و ادامه داد: قطعا بايد از بسته‌بندي تا بازاريابي ماهي اقداماتي را انجام داد
وي با اشاره به اعزام تيمي به استان در راستاي بررسي مزيت‌هاي هر شهرستان براي ايجاد اشتغال،تاکيد کرد: ممکن است براي اقتصادي کردن پروژه‌ها لازم باشد اتصالاتي در استان ايجاد شود که در اين ميان وظيفه داريم اتصالات فرا استاني را نيز ايجاد کنيم.
ربيعي بيان کرد: با توجه به زيبايي‌هاي منطقه لازم است در بخش‌هاي کشاورزي و خدمات شامل گردشگري و خدمات مولد از مزيت‌هاي منطقه استفاده کرد

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها