در ديدار با هيئت اعزامي مسابقات جهاني روسيه مطرح شد:

شبيه سازي مسابقات جهاني مهارت روسيه

کد خبر: 71938 تاریخ انتشار: 1397/04/25 12:37:01
نمایش: 1956
اخبار
 
در ديدار با هيئت اعزامي مسابقات جهاني روسيه مطرح شد:
شبيه سازي مسابقات جهاني مهارت روسيه



 
هيئت اعزامي مسابقات جهاني روسيه در ديدار با معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت از شبيه سازي مسابقات جهاني مهارت در هجدهمين مسابقات ملي مهارت خبر داد.
در اين جلسه الکس اسکار نياکوف سرپرست تيم و رئيس واحد توسعه کلان منطقه اي سازمان مسابقات جهاني روسيه گفت: از دعوت تيم ملي مهارت روسيه در اين دوره مسابقات تشکر مي کنم و اين تجربه و انگيزه اي براي تيم ما بود.
وي اظهار داشت:شبيه سازي اين مسابقات، تقليدي از مسابقات جهاني است و کارشناسان نقاط قوت و ضعف  آن را مورد بررسي قرار خواهند داد.
رضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت در اين جلسه بيان داشت:يکي از اهداف اين جلسه بر اساس تفاهمنامه بين دو کشور تبادل تجارب مي باشد و با توجه به فرصت پيش آمده زمان خوبي است که براي آينده تصميم گيري شود.
وي تصريح کرد: برگزاري 18 دوره مسابقات ملي مهارت منجر به تجربيات مفيد و سودمندي شده است که به ما در  تغيير رويکرد اين دوره از مسابقات کمک خواهد کرد.
باجولوند با بيان اينکه يک تيم پژوهشي تيم مسابقات را رصد مي کنند خاطرنشان ساخت : ترسيم نقشه راه مسابقات 2019 روسيه و  ارزيابي سطح تيم ملي ايران و رفع نواقص و موانع ، از اهداف مورد نظر در اين پژوهش به شمار مي آيد که خروجي آن در تقويت آموزشي  تيم ملي مهارت ايران ؛ تاثير بسزايي خواهد داشت.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت  همچنين در اين جلسه  افزود : در اين دوره از مسابقات ، تيمي از حوزه سنجش مهارت و تدوين استاندارد با هدف نزديکي بين دوره هاي آموزشي و ارزشيابي با رقابت کنندگان و مسابقات بين المللي حضور دارند.
وي گفت: بر اساس نتايج اين مطالعات ميداني تا دو ماه ديگر برنامه ريزي  مسابقات جهاني را آغاز خواهيم کرد  و در همين راستا  در هجدهمين دوره مسابقات ملي مهارت تيم شرکت کننده روسيه به منظور کسب تجارب متقابل با ساير تيم هاي استاني به رقابت مي پردازند.   




 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها