طي حکمي از سوي دکتر پاک سرشت؛

مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان منصوب شد

کد خبر: 71978 تاریخ انتشار: 1397/06/04 08:58:55
نمایش: 2354
اخبار
 
طي حکمي از سوي دکتر سليمان پاک سرشت معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، آرش اخوان طبسي به سمت مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان منصوب شد.
 در اين حکم آمده است:
 جناب آقاي آرش اخوان طبسي
 سلام عليکم؛
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالي در حوزه مهارت آموزي، به موجب اين حکم به عنوان « مديرکل آموزش فني و­ حرفه اي استان اصفهان» منصوب مي شويد تا از طريق تعامل، همدلي و بهره­مندي از   توانمندي­هاي نيروي انساني آن اداره کل و مراکز تابعه و هم چنين ارتباط موثر با معاونين سازمان، مديران ستادي و استاني، مسئولان دولتي، بخش هاي عمومي و خصوصي در راستاي دست­يابي به رسالت، ماموريت ها و اهداف سازمان و هم چنين در اجراي سياست­هاي کلي اشتغال ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري و با تکيه بر اصل شايسته سالاري و برنامه ريزي منسجم، اولويت هاي زير را دراداره امور مربوط به حوزه تحت مديريت مبنا قراردهيد.
1-   برنامه­ريزي جهت اجراي تکاليف قانوني همچون سياست هاي اقتصاد مقاومتي، سياست­هاي کلي اشتغال، ابلاغ مقام معظم رهبري، برنامه ششم توسعه و برنامه هاي اعلامي از سوي وزارتخانه متبوع و عملياتي نمودن راهبردها و سياست هاي دولت محترم تدبير و اميد در راستاي تحقق الزامات توسعه اشتغال. 
2-  برنامه­ريزي آموزشي برمبناي نياز سنجي حاصل از تعاملات بين دستگاهي، سندآمايش سرزمين، عوامل موثر در توسعه  اقتصادي، اجتماعي ذيل هماهنگي لازم با فرمانداران شهرستان هاي تابعه استان و استاندار محترم در راستاي ارتقاي کيفي و تنوع بخشي آموزش هاي فني و حرفه اي.
3-  استقرار عدالت اجتماعي آموزشي از طريق افزايش دسترسي اقشار آسيب پذير و آسيب ديدگان اجتماعي به فرصت هاي مهارت آموزي از طريق هماهنگي و همکاري دوسويه با دستگاه هاي ذيربط.
4-  برنامه­ريزي در جهت ايجاد و توسعه رشته هاي جديد متناسب با نيازهاي استان و گسترش دوره هاي آموزش فني و حرفه اي با اولويت فناوري هاي جديد و افزايش تنوع و سطح دسترسي به اين نوع آموزش ها.
5-  برنامه­ريزي براي ايجاد ارتباط آموزش هاي فني و حرفه اي با بسته هاي اشتغال فراگير توانمندسازي نيروي کار در جهت صيانت از اشتغال و بهره وري (طرح تکاپو، طرح کارآموزي در محيط واقعي کار و طرح کارورزي).
6-     بهره­گيري موثر از ظرفيت همکاران ومربيان محترم در راستاي پياده سازي مديريت مشارکتي وافزايش رضايتمندي شغلي.
7-  برنامه­ريزي جهت ارتقاي توان نظام مهارت آموزي از طريق تعامل سودمند بين دستگاهي وبسترسازي وترغيب ورود بخش خصوصي به حوزه آموزش هاي فني و حرفه اي متناسب با نيازمندي هاي محلي ومنطقه اي و اقتضاي بازارکار.
8-  استقرار نظام تصميم­گيري مبتني بر شواهد، جلب مشارکت نيروهاي خدوم وکارشناس در آن استان با رويکرد شايسته سالاري و شايسته گزيني.
9-  تحقق عدالت توزيعي و رويه اي و تدوين راهکارهاي مديريت مشارکتي و افزايش رضايتمندي شغلي همکاران و شناسايي و رفع دغدغه­هاي آنان.
10-  نيازسنجي و برنامه­ريزي جهت توانمندسازي وارتقاء سطح مهارت شغلي وحرفه اي نيروي انساني بالاخص مربيان آموزش فني و حرفه اي تحت سرپرستي بر اساس ماموريت هاي محوله.
11-  آموزش نيروي انساني متخصص، ماهر وکارآمد متناسب با نيازهاي بازارکار(فعلي و آتي) و ارتقاء توان کارآفريني با مسئوليت نظام آموزش فني و حرفه اي وتوام کردن آموزش و مهارت و جلب همکاري بنگاه هاي اقتصادي جهت استفاده از ظرفيت آنها.            
12- ارتقا کيفي و اصلاح نظام ارزيابي عملکرد در تمام حوزه هاي تحت سرپرستي و استفاده از نتايج حاصل از آن در جهت اصلاح امور و بهبود مستمر.     
13-  ارتقاي کيفيت آموزش فني وحرفه اي و مهارتي مبتني بر چهارچوب صلاحيت حرفه اي ملي وکاهش فاصله ميان سطح شايستگي هاي مورد نياز فعلي و آتي بازارکار.    
14-   افزايش نقش آموزش فني و حرفه اي و مهارتي در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي.  
15-   دفاع موثر از مصالح آن اداره کل در تمامي مراجع قضايي و تهيه و تدوين شناسنامه کامل اموال منقول و غيرمنقول.
 
اميد است با توکل به ايزد منان و پيروي از مقام معظم رهبري و با درايت و تدبير در انجام وظايف محوله گام هاي موثري در راستاي اجراي برنامه هاي دولت تدبير و اميد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان متبوع برداريد.
 
 
                                                سليمان پاک سرشت
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها