پيام معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور

کد خبر: 71979 تاریخ انتشار: 1397/06/04 09:04:45
نمایش: 699
اخبار
پيام معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به مناسبت فرارسيدن هفته دولت
«بسمه تعالي»
خانواده ارجمند سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور
با سلام و تحيت
خداوند را شاکريم که فرصت گرانقدر خدمت به مردم را در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با رسالت  مقدس مهارت­آموزي به ما عطا کرده است و برخود مي­باليم در شرايط کنوني که  ارتقاي توانمندي منابع انساني، ايجاد اميد و نشاط اجتماعي در بين آحاد ملت و تکيه بر توان داخلي و توسعه درون زا  بيش از پيش ضرورت يافته است، اين مأموريت مهم برعهده ماست.
به يقين هرگام پرثمري که تا کنون برداشته ايم؛ با  اتكال به درگاه حضرت احديت و حمايت­هاي ارزشمند دولت تدبير و اميد، مجلس شوراي اسلامي و ديگر نهادهاي تأثيرگذار و همراهي بي دريغ  خانواده با انگيزه و پرتوان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشوردر دو بخش دولتي  و خصوصي صورت گرفته است.
اکنون در هفته دولت  و بزرگداشت چهارم  شهريورماه؛ روز كارمند، ضمن  گراميداشت خدمات راستين و ماندگار شهيدان معزز، آقايان رجايي و باهنر،  تلاش­هاي خانواده سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور؛ مربيان دلسوز، كاركنان تلاشگر، مديران و مسئولان متعهد  و همه عزيزاني كه در دو بخش دولتي و خصوصي  تمام توان و همت خويش را در تحقق اهداف عالي سازمان به کار گرفته ­اند، ارج نهاده و تقدير مي­نمايم.
اميد آن است؛ با استعانت از درگاه حضرت حق،  هريک از اعضاي اين خانواده بزرگ به عنوان سفيرمهارت آموزي در حوزه مسئوليت محوله،  با درايت و هوشمندي بيش از پيش در فضاي همدلي و همراهي بخش دولتي و خصوصي، گام نهاده تا ان شاء ا... شاهد آثارملموس آموزش­هاي مهارتي در تحقق برنامه­هاي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در حوزه ايجاد اشتغال،  فقرزدايي،  توانمندسازي، رفاه و گسترش عدالت اجتماعي باشيم.                                       
                                              سليمان پاک سرشت
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها