همزمان با هفته دولت؛

مسابقات ورزشي منطقه اي کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور برگزار مي شود

کد خبر: 71980 تاریخ انتشار: 1397/06/05 08:01:03
نمایش: 770
اخبار

همزمان با هفته دولت؛مسابقات ورزشي منطقه اي کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور برگزار مي شود
مديرکل منابع انساني و پشتيباني سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور خبر داد: مسابقات ورزشي منطقه اي کارکنان اين سازمان همزمان با هفته دولت در راستاي توانمند سازي منابع انساني، ايجاد نشاط، همدلي و همگرايي در بين کارکنان برگزار مي شود.
   به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور، سعيد اماني، مديرکل منابع انساني و پشتيباني اين سازمان گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور هر سال در راستاي ارتقاي سلامت منابع انساني و داشتن كاركناني سالم و شاداب، اقدام به برگزاري مسابقات ورزشي ويژه خواهران و  برادران مي کند.
وي افزود: در اين دوره از مسابقات 250 نفر از بانوان سازمان در رشته هاي واليبال، دارت و تنيس روي ميز از پنجم تا هفتم شهريور  و 733 نفر از آقايان سازمان در رشته هاي واليبال، فوتسال و تنيس روي ميز از هفدهم تا نوزدهم شهريور ماه سال جاري به رقابت خواهند پرداخت.
اماني گفت: مسابقات ورزشي کارکنان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور به صورت منطقه اي و به ميزباني استان هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، خراسان رضوي، فارس، کرمان، کرمانشاه، مازندران و تربيت مربي و پژوهش هاي فني وحرفه اي برگزار مي شود.
مدير کل منابع انساني و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور  در ادامه از ارتقاي برنامه هاي ورزشي در راستاي توانمندسازي منابع انساني و ايجاد نشاط، همدلي و همگرايي در بين کارکنان اين سازمان خبر داد.
وي افزود: با توجه به دستاوردهاي مسابقات ورزشي در ايجاد نشاط و افزايش همدلي و همگرايي در سطح کارکنان سازمان و ترويج  روحيه دوستي در خانواده سازمان آموزش فني  و حرفه اي كشور و در راستاي مصوبه کارگروه رفاه و منابع انساني اين سازمان تلاش کرديم  در سال 1397 نيز برنامه ها و فعاليت هاي ورزشي سازمان را  از لحاظ  كمي و كيفي توسعه دهيم.
سعيد اماني با اشاره به اينکه مسابقات در سطح استان ها در تيرماه سال جاري برگزار شد. گفت: ايجاد شور و نشاط در نيروي انساني سازمان به ويژه همكاران استان ها  و اعلام حضور حداكثري استان ها براي حضور در مسابقات منطقه اي اين مسابقات از دستاوردهاي مرحله استاني مسابقات ورزشي کارکنان اين سازمان است.
وي خبر داد: مرحله کشوري مسابقات ورزشي کارکنان سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور نيز در آبان ماه سال جاري در مرکز تربيت مربي  و پژوهش هاي فني و حرفه اي برگزار خواهد شد.




 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها