معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور:

توانمندسازي منابع انساني راهکار خروج جامعه از بحران است

کد خبر: 71981 تاریخ انتشار: 1397/06/06 13:44:11
نمایش: 1893
اخبار
معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور: هفته دولت فرصت مناسبي براي بازخواني عملکرد و وظايف دستگاه هاي اجرايي است/توانمندسازي منابع انساني راهکار خروج جامعه از بحران است

 


 معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در ديدار با همکاران معاونت آموزش اين سازمان گفت: هفته دولت فرصت مناسبي براي بازخواني عملکرد و وظايف دستگاه هاي اجرايي است.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني وحرفه اي کشور، دکتر سليمان پاک سرشت، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس اين سازمان، امروز پنجم شهريور ماه، هم زمان با هفته دولت در نشست با همکاران معاونت آموزش ضمن تبريک اعياد قربان و غدير و گراميداشت هفته دولت گفت: برگزاري نشست هاي هم انديشي با همکاران در برنامه سازمان قرار دارد و در اين نشست فعاليت هاي انجام شده، مأموريت ها و وظايفمان را بازخواني مي کنيم.
معاون وزير تعاون در ادامه گفت: هفته دولت فرصت مناسبي است که نهادهاي دولتي و دستگاه­هاي اجرايي نشست هايي را تشکيل بدهند تا در مورد وضعيت فعلي کشور به گفتگو و مشورت بپردازند تا بتوانند راهکاري براي رفع اين مشکلات پيدا کنند.
وي افزود: در اين شرايط دولت و دستگاه­هاي دولتي بايد خودرا بازتعريف کنند. به طور مثال يکي از ارگان­هاي دولتي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور است.. ما بايد بدانيم نتيجه و بازتاب عملکرد و تعهد ما در انجام مأموريت سازماني در جامعه و خانواده هايمان نمايان مي شود.
دکتر پاک سرشت گفت: تحقيقات نشان داده است که کشورهايي که در موقعيت و بحران هاي سخت قرار گرفته اند با آموزش و توانمندسازي مناسب نيروي انساني توانسته اند جامعه را از بحران عبور دهند.
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور افزود: در اين وضعيت سازمان تصميمات سختي اتخاذ کرده و دست به خود اصلاحي و آغاز برنامه هايي براي عملکرد بهتر زده است و در حوزه آموزش که شاهد اتفاقات خوبي بوده ايم.
وي گفت: ما به عنوان کارگزار دولت، از شرايط به وجود آمده در کشور نبايد نگران باشيم. بايد با شرايط سخت کنار آمده و تحت هر شرايطي با انرژي زياد به فعاليتمان ادامه بدهيم.
دکتر پاک سرشت در خاتمه گفت: کار آموزش کار مقدسي است. از تک تک همکاران سپاسگزارم که در اين شرايط سخت با انگيزه بالا به فعاليت شان ادامه مي دهند.
رئيس سازمان آموزش  فني و  حرفه اي کشور بيان کرد: افتخار من اين است عضوي از خانواده سازمان آموزش فني و حرفه اي هستم و افتخار مي کنم که بخشي از ايام زندگي ام را در کنار شما باشم. 



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها