انتشار دومين فراخوان همفکري و تشريک مساعي کنشگران عرصه مهارت آموزي

کد خبر: 71991 تاریخ انتشار: 1397/06/21 15:29:16
نمایش: 1263
اخبار
 

انتشار دومين فراخوان همفکري و تشريک مساعي کنشگران عرصه مهارت آموزي

 
به نام خدا
ما خانواده آموزش فني و حرفه اي
(2)
همکاران ارجمند و شايسته
با سلام و احترام،
همواره بر اين عقيده بوده و هستم که مسايل حوزه­ي مهارت آموزي کشورمان جز از رهگذر تشريک مساعي همه کنشگران اين عرصه قابل حل نيست. با هم انديشيدن به موضوعات و مسايل مهارت آموزي کشور، گذشته از آنکه سبب اتخاذ تصميم­ها و اقدامات خردمندانه در اين مسير مي­شود، به شکل­گيري اراده جمعي و همياري براي غلبه بر موانع پيش رو منتهي شده و موجب احساس مسئوليت جمعي در تحقق اهداف و پاسداشت دستاوردهايمان مي­شود. اولين گزارش برنامه­ي مشورت عمومي تحت عنوان  « ما خانواده آموزش فني و حرفه اي 1 » ، ماحصل هم انديشي در موضوع مأموريت­هايي بود که به سازمان محول شده بود و راهگشاي دشواري­هاي زيادي بود. بدين وسيله بار ديگر از همه همکاراني که در اين هم انديشي شريک شدند قدرداني مي­کنم.
دومين برنامه مشورت عمومي بر موضوع محوري « ارتقاي بهره وري در سازمان با تمرکز بر مديريت منابع و مصارف » تمرکز دارد. مديريت بهينه­ي منابع و مصارف همواره موضوع حائز اهميتي است، اما در شرايط کنوني اين امر اهميتي مضاعف پيدا کرده است؛ چرا که بايد آن را بخشي از استراتژي سازمان براي انطباق با شرايط محيطي و الزامي متاثر از ضرورت واکنش به شرايط کشور در ماههاي اخير قلمداد کرد که هدف نهايي آن ممانعت از ايجاد خلل در امر خطير مهارت آموزي و ارتقاي مهارت و توانمندي نيروي کار کشور است. به يقين با توکل بر خداي متعال و اتخاذ تدابير سازماني مناسب، شکيبائي و تلاش جمعي و خردمندانه اعضاي خانواده آموزش فني و حرفه اي کشور، مي توانيم گام مهمي در تعالي سازمان و عبور از اين شرايط برداريم.
بر اساس آنچه اشاره شد چهار محور براي هم انديشي و مشورت عمومي تعيين شده است. خواهشمندم با توجه به علاقه، تجربه، دانش و اطلاعاتي که داريد نظرات ارزشمند خود را در ارتباط با هر يک از آنها به آدرس ايميل تعيين شده ارسال بفرماييد. لطفا ايميل­هاي خود را حداکثر تا 5 مهرماه ارسال فرموده و براي سهولت تحليل و جمع­بندي آراء و نظرات ارسالي، اولاً در عنوان ايميل نام و نام خانوادگي، استان و حوزه خدمت و شماره محور انتخابي را درج بفرماييد (به عنوان مثال: علي محمد زاده، استان کرمان، مرکز شماره 3،  محور شماره 2) و ثانيا
پيشنهاد خود را به صورت دقيق و عملياتي و با پرهيز از عبارات کلي بيان بفرماييد. جمع­بندي پيشنهادات شما همکاران ارجمند، در قالب گزارش «ما خانواده آموزش فني و حرفه اي 2» منتشر خواهد شد.
 
WETHETVTOFAMILY@gmail.com
 
محور شماره 1- پيشنهادات و راهکارهاي عملياتي و واقع بينانه شما براي صرفه جويي و مديريت هزينه­ها در سازمان چيست؟
محور شماره 2- براي ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعين در سازمان و ادارات کل، چه تغييراتي را مي­توان در روال­هاي اداري و فرآيندهاي طراحي شده براي ارائه اين خدمات اعمال کرد؟
محور شماره 3- پيشنهادات و راهکارهاي عملياتي و واقع بينانه شما براي افزايش درآمدهاي سازمان چيست؟
محور شماره 4- براي ايفاي نقش موثرتر بخش خصوصي در ارائه آموزش هاي فني و حرفه­اي و هم افزايي بين آموزش­هاي بخش خصوصي و دولتي، چه پيشنهاداتي داريد؟
 
سليمان پاک سرشت
معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و
رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور





 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها