بازديد از مرکز سامان

کد خبر: 71995 تاریخ انتشار: 1397/06/31 11:39:22
نمایش: 838
اخبار
 
بازديد از مرکز سامان
 به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مدير کل آموزش فني و حرفه اي به همراه  رييس اداره امور عمومي و کارشناس ارزيابي وعملکرداين اداره کل از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان سامان بازديد نمودند.
مدير کل آموزش فني و حرفه اي هدف از اين بازديد را تکريم همکاران و همچنين بررسي مشکلات و برطرف نمودن نواقص و کمبودها و همچنين بازديد از دوره هاي  در حال اجرادر شهرسامان بيان نمود.
 
محمود تقي پور گفت: جوانان شهرستان سامان بسيار مستعد براي يادگيري هستند و از انجايي که مسئوليت خطير مهارت آموزي بر عهده آموزش فني و حرفه اي مي باشد لازم است که با همه توان و با همکاري دستگاههاي ديگربه اين مهم بپردازند و با توجه به اينکه بسياري از بيکاران فاقد مهارت لازم براي ورود به بازار کسب و کار هستند ان شاء الله با آموزشهاي مهارتي ريشه بيکاري در شهرستان و استان خشکانده شود .
قدرت الله قاسمي - سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي سامان در اين ديدار گزارش عملکرد 5ماهه مرکزرا ارائه و بعضي از مشکلات، موانع موجود و نقاط قوت و ضعف جهت اجرا و يا عدم اجراي کلاسهاي آموزشي را مطرح کرد. مربيان آموزشي اين مرکز نيز در اين ديدار مشکلاتي را بيان و توضيحاتي در خصوص دوره هاي  آموزشي خود ارائه نمودند.
 
 
 

 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها