توسط دکتر پزشکيان نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي

اعطاي لوح سپاس« مدير ارشد ارتباط گستر»

کد خبر: 72015 تاریخ انتشار: 1397/08/01 10:35:39
نمایش: 527
اخبار
در چهاردهمين دوره سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي از معاون وزير و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور توسط دکتر پزشکيان نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي با اعطاي لوح سپاس« مدير ارشد ارتباط گستر»تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، امروز؛ سي ام مهر ماه، با اهداي لوح سپاس از سوي هيئت داوران چهاردهمين دوره سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي از دکتر سليمان پاک سرشت، معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس اين سازمان به دليل انجام خدمات مؤثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومي، ارتباط مؤثر با رسانه ها و حمايت از برنامه هاي ارتباطي و نگاه تخصصي به روابط عمومي تقدير شد.
بنا بر اين گزارش،  اين تقدير با هدف توسعه ارزش هاي متعالي ارتباطي، توسعه مردمداري، پي ريزي و گسترش ارتباطات انساني، اجتماعي و شهروندي متقارن و همسنگ و پاسداشت منش تعاملي و ارتباطي صورت گرفت.
چهاردهمين دوره سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي در مرکز همايش هاي کتابخانه ملي از بيست و نهم تا سي ام مهر ماه جاري برگزار شد.
 
 لوح سپاس " مدير ارشد ارتباط گستر "
برادر ارجمند، جناب آقاي دکتر سليمان پاک سرشت
معاون محترم وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي و رئيس سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور
بي ترديد خدمت  به انسان ها در جامعه اسلامي مبتني بر نگاه به انسان به عنوان اشرف مخلوقات  و در راستاي خشنودي خداوند متعال است.
هيئت داوران سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي با هدف توسعه ارزش هاي متعالي ارتباطي، توسعه مردمداري، پي ريزي و گسترش ارتباطات انساني، اجتماعي و شهروندي متقارن و همسنگ و پاسداشت منش تعاملي و ارتباطي، عنوان « مدير ارشد ارتباط گستر» را به دليل انجام خدمات مؤثر، مساعدت در توسعه ارتباطات با جامعه مخاطب، توجه به افکار عمومي و حمايت از برنامه هاي ارتباطي و نگاه تخصصي به روابط عمومي، شايسته جنابعالي مي داند و اين لوح سپاس را به آن  فرهيخته گرامي اعطا مي کند.
اميد است تا با استعانت از ايزد منان، شاهد اهتمام حضرتعالي براي ارتقاي روزافزون ارزش ها و سرمايه هاي ارتباطي بر  اساس آموزه هاي اسلامي باشيم.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها