با حضور مديرکل منابع انساني و پشتباني سازمان آموزش فني و حرفه اي

مراسم تکريم و معارفه مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري

کد خبر: 72018 تاریخ انتشار: 1397/08/03
نمایش: 1425
اخبار
مراسم تکريم و معارفه مديرکل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري با حضور مديرکل منابع انساني و پشتباني سازمان آموزش فني و حرفه اي،  وچندتن از مسئولين استان ،معاونين، روساي ادارات  ومراکز آموزشي استان چهارمحال وبختياري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ، سعيد اماني در ايين تکريم محمود تقي پور ومعارفه قهرمان آماره به عنوان  سرپرست اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان  با اشاره به اينکه سياست سازمان نگاه مثبت به کارشناسان است و نگاه از بالا به پايين نيست و روحيه تحول‌گرايي داريم  واز نظرات و پيشنهادات کارشناسان در سراسر کشور استفاده مي‌کنيم .
اماني با بيان اينکه يکي از مشکلات جامعه امروز بيکاري و مناسب نبودن وضعيت اشتغال است، تصريح کرد: بيکاري دغدغه بسياري از مديران ارشد کشور است و اميد است به دست کارکنان آموزش فني و حرفه‌اي کشور بخشي از اين مشکل حل شود.
اماني به افزايش حق الزحمه نيروهاي حق التدريس در مراکز فني و حرفه اي اشاره کرد و گفت: حق الزحمه اين نيروها از سال 91 تاکنون هيچ تغييري نداشته است، اما اين افزايش حق الزحمه به استان ها ابلاغ شده است .
بگفته وي 5 هزار استاندارد در سازمان فني و حرفه اي وجود دارد که در تلاش هستيم وضعيت کارگاهها و تجهيزات کارگاهي مراکز فني وحرفه اي را براساس اين استانداردها تغيير دهيم.
محمود تقي پور مديرکل سابق آموزش فني و حرفه‌اي استان در اين مراسم گفت: در استان با انجام وظايف خود توانستيم جايگاه اين اداره‌کل را  با همکاري همه همکاران ارتقاء دهيم .
سرپرست جديد فني و حرفه اي استان نيز گفت: استفاده از ظرفيت دانشگاهها،وديگر نهادهاو دستگاهها وتوسعه مهارتهاي فني و حرفه اي از برنامه هاي پيش روي اين دستگاه است.
قهرمان آماره افزود: با توجه به ظرفيت هاي استان بايد با توسعه سطح مهارت هاي شغلي وگسترش اموزشهاي فني وحرفه اي زمينه ايجاد اشتغال پايدار را در استان فراهم نماييم.
وي در عين حال فضاي صميمانه و همدلي همکاران را با ارزش دانست و گفت: تمام تلاش خود را براي استفاده از انديشه‌ها و ايده‌هاي نيروهاي مجموعه به کار خواهم گرفت
به گزارش روابط عمومي، در اين آيين از زحمات محمود تقي پور قدرداني و قهرمان آماره به عنوان سرپرست آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري معرفي شد.
 

اخبار مرتبط

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها