ديدار سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري با معاون هماهنگي امور عمراني استانداري

کد خبر: 72027 تاریخ انتشار: 1397/08/09 15:39:13
نمایش: 687
اخبار
ديدار سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري با معاون هماهنگي امور عمراني استانداري
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، مديرکل، مدير حراست و کارشناس دفتر فني آموزش فني و حرفه اي با حضور در دفتر معاونت هماهنگي امور استانداري با وي ديدار کردند.
قهرمان آماره گفت: تجميع فضاهاي آموزشي ما مي تواند در کاهش هزينه هاي اداره کل موثر باشد و با استفاده از درآمد حاصل ازاجاره برخي فضاهاي ناکارآمد مي توان فضاهاي جديد آموزشي ساخته و آموزشها متمرکز و کارگاهها تجهيز شوند.
وي گفت :با  همکاري آن معاونت وبااختصاص اعتبارات استاني وملي بتوانيم کارگاههاي قديمي را بازسازي نموده وتجهيزات جديدتري را مستقر نماييم .
مجيد نظري معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، ضمن تبريک انتصاب قهرمان آماره با استقبال از پيشنهاد ارائه شده گفت: آموزش هاي فني و حرفه اي بايد بروز و با توجه به نياز جامعه در مشاغل مختلف باشد وبايد زيرساختها را آماده نموده تا بتوانيم آموزشهاي بروز را در راستاي اهداف و  سياستگذاري استان و کشور به سرانجام برسانيم.
وي ضمن اعلام آمادگي براي همکاري خود وزيرمجموعه گفت: بزودي بازديدي از اداره کل آموزش فني وحرفه اي خواهم داشت تا از نزديک با فعاليتها ومشکلات آن مجموعه  آشنا شوم .
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها