نشست صميمي سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس اداره توسعه تعاونيها

کد خبر: 72032 تاریخ انتشار: 1397/08/14
نمایش: 1260
اخبار
نشست صميمي سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس اداره توسعه تعاونيها
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه جمعي از همکاران اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان شامل معاونين اداره کل، حراست و ساير همکاران در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعي استان حضور يافت.
به گفته آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، از آنجايي که آقاي نصيري رئيس اداره توسعه تعاونيهاي استان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان، به عنوان يکي از کانديداهاي مديريت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان اخيراً مطرح بود لازم بود که در فضايي کاملا دوستانه و صميمي ملاقاتي در خصوص تعاملات آينده صورت گيرد.
در ادامه آماره از نصيري به عنوان دوستي که قطعاً پيشنهادهايي  براي انجام بهينه امور درروند پيشرفت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تدوين کرده، خواست ايشان را در اين راه همراهي نمايد.
نصيري نيز ضمن تقدير و تشکر از سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و همکاران وي از اين حرکت انساني و اخلاق مدارانه استقبال نمود و بيان نمود: با مديريتي که در آقاي آماره سراغ دارم و اعتمادي که به واسطه نمايندگي شوراي شهر و سابقه ديرينه چندين ساله در سازمان آموزش فني و حرفه اي دارد مطمئن هستم موفق خواهند شد.
وي حضور نمايندگان آموزش فني و حرفه اي استان را به فال نيک گرفته و از خداوند منان براي مديريت جديد و همکاران وي آرزوي توفيق روزافزون نمود. همچنين  قول دادند ضمن همراهي و همکاري در اولين فرصت جهت بازديد دوستانه در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان حضور به هم رساند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها