نوريان نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد ،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي:

ايجاد بستر لازم براي آموزش حرفه هاي نوين و همچنين حرفه هايي در زمينه انرژي هاي نو و تجديدپذير وحرفه هايي که منجر به اشتغال مي گردند الزامي است.

کد خبر: 72040 تاریخ انتشار: 1397/08/19 14:02:57
نمایش: 1581
اخبار
نوريان نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد ،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي:
 ايجاد بستر لازم براي آموزش حرفه هاي نوين و همچنين حرفه هايي در زمينه انرژي هاي نو و تجديدپذير وحرفه هايي که منجر به  اشتغال مي گردند الزامي است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري سرپرست اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان با دکتر اردشير نوريان نماينده مردم شهرستان هاي شهرکرد ،بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي در دفترمديريت اين اداره کل ديدار و گفتگو كرد.
آماره ضمن ارائه گزارش و معرفي رشته هاي جديد در مراكز دولتي در خصوص مشكلات و موانع موجود در اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان مباحثي را بيان کرد و در خصوص اينکه اين استان گنجايش زمينه هاي گردشگري و توريستي را دارد بر وجود آموزشهاي لازم در اين خصوص و همچنين هتلداري در اين شهر تأکيد و برنامه هاي خود را تشريح نمود.
اردشير نوريان ضمن تبريک انتصاب قهرمان آماره گفت: ايجاد بستر لازم براي آموزش حرفه هاي نوين و همچنين حرفه هايي در زمينه انرژي هاي نو و تجديدپذير ورشته هايي که منجر به  اشتغال مي گردند الزامي است.
ايشان در ادامه صحبتهايشان  گفت :دکتر سليمان پاک سرشت از افراد خلاق وداراي ايده هاي جديد در زمينه گسترش اموزشهاي  فني وحرفه اي مي باشد  ومي بايست در استانها با همدلي وهمکاري  نسبت به عملياتي نمودن سياستها وبرنامه هاي ايشان اقدام گردد.
وي با توجه به بيان مشکلات معيشتي نيروهاي قراردادي اين اداره کل  گفت : مکتوبه اي مبني بر اين مشکلات از دفتر اينجانب  خطاب به کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي ارسال گرديده و با رييس کميسيون اجتماعي مجلس صحبتهايي شده که با توجه به شناختي که از همکاران کميسيون  اجتماعي مجلس دارم نهايت تلاش خودرا براي رفع مشکلات معيشتي نيروهاي قراردادي انجام خواهند داد.
در پايان دکتر نوريان اعلام نمود که به زودي ديداري با کليه همکاران اين اداره کل و همچنين بازديدي از مراکز آموزشي فني و حرفه اي شهرستانها خواهم داشت.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها