فرماندار سامان:

از راه هاي تاثيرگذار در رسيدن به اشتغال پايدار و همچنين توليد ملي آموزش هاي فني و حرفه اي مي باشد

کد خبر: 72045 تاریخ انتشار: 1397/08/21 09:25:19
نمایش: 1838
اخبار
فرماندار سامان:
از راه هاي تاثيرگذار در رسيدن به اشتغال پايدار و همچنين توليد ملي آموزش هاي فني و حرفه اي مي باشد
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با اکبريان فرماندار شهرستان  سامان ديدار وگفتگو کرد.
بنابراين گزارش در اين ديدار آماره ضمن اشاره به اهميت موضوع توليد و اشتغال با توجه به نامگذاري سال(اقتصاد مقاومتي، توليد_اشتغال) توسط مقام معظم رهبري و تاثيرگذار بودن آموزش هاي فني و حرفه اي در تحقق اشتغال و توليد و همچنين توانمندسازي نيروي انساني ماهر، به تبيين اهداف و برنامه هاي آموزشي اداره کل آموزش فني و حرفه اي در شهرستان سامان پرداخت.
وي گفت :با توجه به گردشگر پذير بودن منطقه سامان بدليل جاذبه هاي تاريخي وطبيعي و وجود زاينده رود بزودي اولين مرکز آموزش هتلداري را در شهرستان سامان راه اندازي مي نماييم.
در ادامه اکبريان فرماندارسامان ضمن تبريک به مديرکل جديد آموزش فني و حرفه اي استان و آرزوي موفقيت و توفيق در امر آموزش هاي مهارتي، دغدغه اصلي جامعه را اشتغال نام برد و يکي از راه هاي تاثيرگذار در رسيدن به اشتغال پايدار و همچنين توليد ملي را آموزش هاي فني و حرفه اي دانست وافزود:فرمانداري سامان آماده همکاري براي راه اندازي مرکز آموزشي هتلداري مي باشد واين مرکز مي تواند کمک شاياني به اشتغال منطقه بنمايد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها