اولين همايش معرفي رشته تراش سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي د چهارمحال وبختياري

کد خبر: 72046 تاریخ انتشار: 1397/08/22
نمایش: 2243
اخبار
اولين همايش معرفي رشته تراش سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي درچهارمحال وبختياري
همايش آموزش و اشتغالزايي در رشته تراش سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي درتاريخ 21/8/97  درشهرکرد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بختياري  اين اداره کل با همکاري دانشگاه علمي کاربردي علامه شهرکرد و آموزشگاه الماس نشان با رويکرد اقتصاد مقاومتي ،همايش آموزش و اشتغالزايي در رشته تراش سنگ هاي قيمتي و نيمه قيمتي را با شعار علمي شو –کاربردي شو را برگزار نمودند.

سپس قهرمان آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  بعنوان سخنران همايش با اشاره به اهميت آموزش هاي فني و حرفه اي در ايجاد استقلال اقتصادي وتحقق اقتصاد مقاومتي گفت: متاسفانه فرهنگ پشت ميزنشيني باعث شده ميزان بيکاري بالايي در بين جوانان  استان بخصوص فارغ التحصيلان دانشگاهي داشته باشيم وآموزش فني وحرفه اي استان با اشاعه آموزشهاي مهارتي در کليه صنوف وحرفه ها اين فرهنگ پشت ميز نشيني را از بين خواهد برد .
وي با اشاره به رشته هاي متنوع آموزشي در بخش دولتي و خصوصي گفت: درآمد کسب شده از مشاغل مهارتي بسيار خوب است و ما از تاسيس آموز شگاههاي خصوصي در اين رشته را حمايت مينماييم.
در اين همايش ،نمايشگاهي از سنگ هاي قيمتي  و نحوه تراش آنها با حداقل ابزار وتجهيزات نيز در معرض ديد بازديدکنندگان قرار داشت.
در اين همايش جمعي از مسئولين استاني از جمله مديرکل تعاون روستايي استان حضور داشته  وحمايت خود را در قالب تشکيل تعاوني از معرفي شدگان آموزش فني وحرفه اي اعلام نمود.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها