سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اعلام كرد:

28 آبان، کارت ورود به جلسه ششمين مرحله آزمون هاي سنجش مهارت توزيع مي شود

کد خبر: 72056 تاریخ انتشار: 1397/08/27 13:47:13
نمایش: 1896
اخبار

28 آبان ماه سال جاري، توزيع کارت ورود به جلسه ششمين مرحله آزمون هاي سنجش مهارت آغاز مي شود.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، رضا باجولوند، معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت اين سازمان گفت: توزيع کارت ورود به جلسه ششمين مرحله آزمون هاي سراسري سنجش مهارت مراکز آموزش فني و حرفه اي در بخش دولتي و خصوصي و آزمون متقاضيان صنعت ساختمان، بخش هاي صنايع دستي، فرش  و... در سال 1397 از ساعت 8 صبح روز دوشنبه، 28 آبان آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه، 30 آبان ماه سال جاري ادامه مي يابد.
وي با اعلام اين خبر گفت: ششمين مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستي، فرش و نان و غله و... و ششمين مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت سال 1397پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي در بخش دولتي و خصوصي، روز جمعه دوم آذر ماه سال جاري برگزار مي شود.
رضا باجولوند گفت: 39 هزار و 362 نفر در ششمين مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت مراکز آموزش فني و حرفه اي در بخش دولتي و خصوصي سال 1397 در يک هزار و 58 استاندارد آموزشي ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 24 هزار و 2 نفر مرد و 15 هزار و 360 نفر زن هستند و تمهيدات لازم براي شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.
وي ادامه داد: 14 هزار و 6 نفر مرد در آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان در 60 استاندارد آموزشي که در مورخ دوم آذرماه سال جاري برگزار مي شود،  ثبت نام كرده اند.
معاون پژوهش، برنامه ريزي و سنجش مهارت سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور در ادامه گفت: 4 هزار و 218 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنايع دستي، فرش و نان و ...در 126 استاندارد آموزشي که در دوم آذر ماه سال جاري برگزار مي شود، ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 617 نفر مرد و 3 هزار و 601 نفر زن هستند.
وي افزود: مرحله كتبي ششمين مرحله آزمون سنجش مهارت سال 1397 در حوزه صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) در 186 استاندارد آموزشي و همچنين ششمين مرحله آزمون هماهنگ پايان دوره كارآموزان مراکز آموزش فني و حرفه اي دو بخش دولتي و خصوصي در سال جاري در يک هزار و 58 استاندارد آموزشي به طور همزمان روز جمعه، دوم آذر ماه در سراسر كشور برگزار مي شود.
باجولوند در خصوص مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: هر آزمون شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهمنامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر براي شرکت در آزمون هاي مذکور ثبت نام کرده اند، بايد از بيست و هشتم تا سي ام آذر ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و يا با درج مشخصات فردي، كارت ورود به جلسه خود را دريافت كنند.
وي ادامه داد: همچنين متقاضيان شرکت در ششمين مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت در سال 1397 (کارآموزان بخش هاي دولتي و آموزشگاه هاي آزاد) که قبلاً براي شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام كرده اند، از بيست و هشتم تا سي ام آذر ماه سال جاري با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و يا با درج مشخصات فردي مي توانند نسبت به دريافت كارت ورود به جلسه خود اقدام نمايند.
رضا باجولوند گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي بايد به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
وي با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: درصورتي كه متقاضيان با مشکلي مواجه شوند، مي توانند با مراکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان محل سکونت خود تماس حاصل نمايند
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها