فرماندار شهرستان کيار تأکيد کرد

آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي نقش مؤثري درايجاد و توسعه اشتغال دارند

کد خبر: 72059 تاریخ انتشار: 1397/08/29
نمایش: 1368
اخبار
 فرماندار شهرستان کيار تأکيد کرد:
آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي نقش مؤثري درايجاد و توسعه اشتغال دارند
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري، سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه  طاهري معاون اداري پشتيباني و کرمي مدير حراست با فرماندار شهرستان کيار ديدارو گفتگو کرد.
در اين ديدار قهرمان آماره سرپرست آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تبريک انتصاب فرماندار گفت: آموزش فني و حرفه اي گامي موثر در اشتغال افراد جوياي كار و بالندگي نيروي انساني شمرده مي شود.
وي گفت:  مرکزاز پتانسيل بالايي در زمينه آموزش افراد در حرفه هاي مختلف برخوردار بوده و اميد است نياز هاي شهرستان را بخوبي پوشش دهد و با هم افزايي با دستگاههاي مرتبط شهرستاني مي توان نقش بسزايي در بهبود شرايط اشتغال و رفع بيکاري در شهرستان داشته باشيم .
وي با اشاره به وجود نيروهاي انساني موفق و كارآمد در اين شهرستان خاطرنشان كرد: درراستاي ارتقاي مهارت روستائيان و عشاير دوره هاي متنوعي را پيش بيني و اجرا نموده است وامادگي لازم جهت پاسخگويي به نيازهاي آموزشي با توجه به اعلام نياز فرمانداران و بخشداران را نيز داراست .
 ايشان اظهار داشت:با توجه به نظر سنجي مهارتي که در شهرستان صورت گرفته است براساس اين نيازسنجي آموزشي، دوره ها و کارگاه هاي آموزشي را براي خواهران و برادران در شهرستان شلمزارتجهيز و راه اندازي نموديم  تا با ارائه  آموزش هاي مهارتي  به جوانان اين شهرستان، زمينه هاي ايجاد اشتغال براي آنها در همين منطقه فراهم شود و به طور مستقيم وارد بازار کار شوند
وي همچنين گفت : ايجاد بستر مناسب براي آموزش و توسعه فضاي آموزشي در حوزه حمل ونقل و گردشگري وباغداري در شهرستان کيار از اهميت ويژه اي برخوردار است.
در ادامه علي نصيريان فرماندار شهرستان کيارضمن تبريک انتصاب آماره گفت :با توجه به شايستگي هاي که از جنابعالي سراغ دارم  شاهد پيشرفتهاي خوبي در حوزه آموزش فني وحرفه اي  در استان باشيم.
نصيريان گفت: آموزش هاي مهارتي فني و حرفه اي نقش مؤثري درايجاد و توسعه اشتغال دارند وحضور فني و حرفه اي در آموزش حرفه ها، پيگيري مسائل و مشکلات آموزش ديدگان، تنوع بخشي به حرفه ها متناسب با نياز بازار کار، حضور در تمامي طرحهاي اشتغال زا و .... از جمله خدمات شايسته آموزش فني وحرفه اي ميباشد.
 وي در اين ديدار کسب يک مهارت توسط هر عضو جامعه را ضروري دانست و ادامه داد:‏‏ در راستاي توسعه آموزش هاي مهارتي بايستي مباحث اطلاع رساني و جلب مشارکت براي آموزش ،گسترش يافته تا همگان بتوانند از اين امکانات فراهم مراکز آموزشي استفاده نمايند.
جهانبخش رئيسي- رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان کيار نيز با ارائه گزارش عملکرد از تحقق 75 درصدي تعهد سال 97 در شهرستان خبر داد و افزود : مابقي تعهد تا پايان سال محقق مي گردد.
 


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها