فرماندارشهرستان فارسان:

آموزش هاي مهارتي ضامن پيشرفت و پويايي هر جامعه يي مي باشد.

کد خبر: 72067 تاریخ انتشار: 1397/09/05 09:38:32
نمایش: 1773
اخبار
فرماندارشهرستان فارسان:
آموزش هاي مهارتي ضامن پيشرفت و پويايي هر جامعه يي مي باشد.
فرماندار شهرستان فارسان، وجود 6 مرکز دانشگاهي، 4000 دانشجو و 20 هزار دانش آموز در اين شهرستان را شهري دانشگاهي در استان معرفي نمود وخواستار گسترش آموزشهاي مهارتي در اين بخش شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در طي نشست صورت گرفته شده سرپرست اين اداره کل با فرماندار شهرستان فارسان در حاشيه معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان فارسان فرماندار اين شهرستان، فارسان را شهر علمي در استان عنوان نمود وخواستار گسترش آموزشهاي مهارتي در اين بخش شد.
قهرمان آماره،  با اشاره به اين مهم که وظيفه ذاتي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، آموزش هاي غير رسمي به جامعه مي باشد خاطر نشان کرد، جوانان امروزي کشور به لحاظ علمي توانمند هستند ولي از بعد عملي نياز مبرم به آموزش هاي مهارتي دارند که سازمان فني و حرفه اي کشور توانسته با سياست هاي جديد و ابلاغ آن به ادارات کل سراسر کشور نياز هاي آموزشي اين قشر علاقمند به مهارت آموزي را برآورده نمايد.
مرداس طاهري ميرقائد - فرماندار فارسان، ضمن تبريک انتصاب صورت گرفته شده در راس اين اداره کل با اشاره به تجربيات  قهرمان آماره در زمان تصدي پست هاي مختلف آموزشي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، انتخاب ايشان را سرآغاز تحولاتي بنيادين در ساختار نيروي انساني و آموزشي در استان دانست و اعلام آمادگي خود و مجموعه فرمانداري شهرستان فارسان از باب همکاري هاي متقابل با اين اداره کل را اعلام نمود.
فرماندار شهرستان فارسان، با اشاره به شرايط کنوني کشور، علي الخصوص استان که جوانان از معضل بيکاري رنج ميبرند، آموزش هاي مهارتي براساس بازار هاي هدف را يکي از راهکارهاي برون رفت از اين بحران دانست و خاطر نشان ساخت: آموزش هاي مهارتي  براساس نياز سنجي و امکان سنجي هاي واقعي و حقيقي، ضامن پيشرفت و پويايي هر جامعه يي مي باشد.
لازم به ذکر است ، شهرستان فارسان در ۳۳ کيلومتري جنوب غربي شهرکرد واقع شده‌است و شهرهاي جونقان، باباحيدر، گوجان، چليچه و پردنجان از شهرهاي ديگر آن هستند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها