نشست سه جانبه اداره کل آموزش فني و حرفه اي ،بنياد علوي و مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72076 تاریخ انتشار: 1397/09/11 15:08:09
نمایش: 692
اخبار

نشست سه جانبه اداره کل آموزش فني و حرفه اي ،بنياد علوي و مديرکل  آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري

سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي ،مديرکل  آموزش و پرورش ونماينده بنياد علوي   براساس تفاهم نامه منعقده نشستي را برگزار نمودند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني وحرفه اي استان ،آموزش فني و حرفه اي، آموزش و پرورش و بنياد علوي  تفاهم نامه "طرح مهارت آموزي به دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه يافته "درهشت باب ازمدارس شبانه روزي دخترانه و پسرانه استان  به منظور آمادگي در زمينه اشتغال پذيري  منعقد نمودند.
در اين نشست قهرمان آماره از زحمات  مسئولين آموزش وپرورش و بنياد علوي قدر داني نموده و از بنياد علوي بعنوان يک مجموعه اي که کارهاي عام المنفعه انجام مي دهد  تقدير و تشکر نمود.
آماره  در اين نشست اعلام کرد : متولي آموزشهاي غير رسمي آموزش فني و حرفه اي مي باشد و اين اداره کل  با مربيان مجرب و تجهيزات کامل آمادگي انعقاد تفاهم نامه با هر نهاد و موسسه اي را دارد  و تمام تلاش همکاران ما ايجاد فرهنگ مهارت آموزي مي باشد تا بتوانيم به اشتغال مولد و پايدار برسيم.
وي در ادامه صحبتهاي خود افزود: با توجه به منويات مقام معظم رهبري در راستاي مهارت آموزي و لزوم مهارت فني و حرفه اي به دانش آموزان ، برنامه هايي در خصوص آموزش به خانواده هاي دانش آموزان و هدايت آنان به سمت و سوي بازار کارآفريني و کسب و کار خانگي در دست اقدام است.
آماره افزود: تشکيل شوراي خيرين در استان جهت سرمايه گذاري براي خريد تجهيزات به روز و همچنين هدايت کارآموزان بعد از آموزشهاي لازم به جهت ارائه محصولات خود به بازار کسب و کار نيز جزء برنامه ها و سياستهاي اصلي سازمان آموزش فني و حرفه اي مي باشد.
اميدي مديرکل آموزش وپرورش در اين نشست گفت : دانش آموزان و جوانان استان بسيار مستعد براي يادگيري هستند و از انجايي که مسئوليت خطير مهارت آموزي بر عهده آموزش فني و حرفه اي مي باشد لازم است که با همه توان و با همکاري دستگاههاي ديگربه اين مهم بپردازند و با توجه به اينکه بسياري از بيکاران فاقد مهارت لازم براي ورود به بازار کسب و کار هستند ان شاء الله با آموزشهاي مهارتي ريشه بيکاري در استان خشکانده شود
 
خزايي نماينده بنياد علوي نيز در اين نشست ضمن تقدير از همکاريهاي صورت گرفته گفت :ارتقاءسطح تحصيلي  دانش آموزلن مناطق محروم در راستاي سياستهاي اجرايي آموزش و پرورش  از اهداف بنيادمي باشد و اميد است در کنار دست اندرکاران آموزش فني و حرفه اي بتوانيم نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم را به سمت مهارت آموزي و ارتقاء سطح کيفي آموزشهاي تئوري وعملي سوق دهيم.
خزايي اضافه کرد:علاوه بر حمايت در حوزه مهارت آموزي، در زمينه کتب کمک درسي و آزمونهاي ارتقاءتحصيلي نيز به مهارت آموزان طرح نيز کمکهاي شاياني مي نماييم.
 لازم بذکر است روستاههاي هدف طرح ، ميانکوه ، ليرابي ، منج ، پشتکوه فلارد ومنطقه عشاير مشايخ وروستاههاي کوهرنگ مي باشند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها