ديدار مديران کل امور اقتصاد و دارايي و آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري

کد خبر: 72080 تاریخ انتشار: 1397/09/14
نمایش: 687
اخبار

مديران کل امور  اقتصاد و دارايي و آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري به منظور تقويت ارتباطات و هم افزايي بين دستگاهي، با هم ديدار کردند.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري ، قهرمان آماره سرپرست مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار ، بر همکاري و تعامل بين دو دستگاه اجرايي به منظور ارائه خدمات بهينه و مطلوب به  همکاران ومردم اعلام آمادگي کرد.
وي ضمن ارائه گزارشي از اقدامات و فعاليتهاي فني و حرفه اي استان، به ظرفيت گسترده اين مجموعه جهت آموزش و مهارت آموزي به آحاد جامعه واشتغال آنان به بازار کار اشاره کرد.
عبداللهي مديرکل امور  اقتصاد و دارايي نيز در اين ديدار ضمن تقدير و تشکر از حضور مديرکل و تبريک انتصاب ايشان، اظهار داشت: خوشبختانه در تدوين قوانين و مقررات ، تسهيلات مناسبي جهت فعاليت هاي کارآفريني و توسعه فراهم شده است.
وي از جمله، تبصره 2 ماده 38 قانون ماليات بر ارزش افزوده را فرصت و مشوق مناسبي براي صاحبان صنايع جهت ورود به آموزشهاي مهارتي براي پرسنل، کارگران و نيروهاي اجرائي دانست و از فعالان اين حوزه ها خواست ضمن آشنايي و اجراي قوانين  از معافيتها و تسهيلات اين ماده قانوني استفاده نمايند.
آماره در مورد فوق العاده شغل مربيان (بند 5ماده 68) نيز رايزنيهايي با مديرکل امور اقتصادي ودارايي استان نيز انجام داد که عبداللهي در اين زمينه قول همکاري داد.



 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها