در اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري صورت پذيرفت :

ديدار مديران کل آموزش فني و حرفه اي و کميته امداد امام خميني (ره)

کد خبر: 72081 تاریخ انتشار: 1397/09/14
نمایش: 642
اخبار
در اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري صورت پذيرفت :
ديدار مديران کل آموزش فني و حرفه اي و کميته امداد امام خميني (ره)
قهرمان آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال وبختياري با ملکپور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) ديدار کردند.
بنا به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال وبختياري، اين ديدار که در دفتر مدير کل آموزش فني و حرفه اي صورت گرفت، طرفين به همکاري مشترک جهت ارتقا سطح مهارت کارکنان، افزايش آموزش هاي نيروهاي تحت پوشش کميته مداد امام خميني (ره) تاکيد کردند.
در اين ديدار آماره به نقش آموزش هاي مهارتي در معيشت خانواده اشاره کرد و ادامه داد: با توانمند سازي افراد خانواده در حرفه هاي گوناگون به تبع جامعه اي توانمند خواهيم داشت که افراد جامعه  با دست يابي به شغلي پايدار در فعاليت‌هاي اقتصادي مشارکت خواهند کرد که باعث ارتقاء درآمد و رشد اقتصادي  خانواده ها خواهد شد که اين يکي از اهداف اقتصاد مقاومتي است.
وي به لزوم بکارگيري از سياست هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي از سوي مقام معظم رهبري تاکيد کرد و گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي در تحقق شعار سال مي تواند با همکاري دستگاههاي اجرايي ديگر نقش بسزايي را ايفا کند.
ملکپور نيز در اين نشست ضمن تبريک انتصاب آماره ايشان را فردي لايق براي اين منصب دانست وبر لزوم آموزش هاي مهارتي در بين احاد جامعه تاکيد کرد و آنرا ضامن پيشرفت و توسعه دانست.
شايان ذکر است در اين نشست برلزوم اجراي  هرچه بهتر تفاهم نامه  همکاري مشترک تاکيد شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها