به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

جلسه هم انديشي آموزشگاه هاي آزاد فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72083 تاریخ انتشار: 1397/09/14
نمایش: 1267
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، اولين جلسه سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با کليه مديران آموزشگاههاي آزاد استان تشکيل شد.
اين جلسه با حضور سرپرست اداره کل، کليه پرسنل اداري اداره آموزشگاههاي آزاد و کليه مديران و موسسان آموزشگاههاي آزاد استان با هدف همکاري و همدلي بيشتر به منظور ارائه راهکارهاي کاربردي، اثر بخش و تلاش در مسير تحقق اهداف سازماني تشکيل گرديد.
آماره سرپرست اداره کل، از آموزشگاههاي آزاد خواست در حوزه هاي بخش خصوصي، همکاري بيشتري از طرف آموزشگاههاي آزاد با اداره کل استان صورت گيرد و در بحث آزمونگري و طراحي سؤال با اين اداره کل ارتباط مستمري برقرار گردد.
وي در ادامه گفت: اميد است که مديران آموزشگاههاي آزاد، در گردهمايي هاي تخصصي و عمومي شرکت مؤثرتري  داشته باشند و سطح علمي و عملي خود را ارتقاء دهند.
آماره در ادامه گفت: از مديران آموزشگاههاي آزاد انتظار مي رود که بحث بازرسي آموزشگاههاي آزاد را جدي بگيرند و در خصوص تشکيل تيم هاي بازرسي با اداره کل همکاري نمايند. همچنين اضافه کرد: آموزشگاههايي که راغب هستند مي توانند در طرح اشتغال که در روزهاي آينده قرار است اجرا گردد شرکت کنند.
سرپرست اداره کل در اين جلسه از مديران آموزشگاههاي آزاد خواست بحث وحدت رويه و مقدمات تشکيل انجمنهاي صنفي و کانون آموزشگاههاي آزاد را جدي بگيرند. همچنين آماره قول همکاري مکاني جهت برپايي نمايشگاه دائمي، ارائه توليدات و خدمات آموزشگاههاي آزاد را داد.
وي  با اشاره به اين مطلب که آموزشگاه هاي آزاد بازوي توانمند و همچون فرزندان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور محسوب مي شوند گفت : شناسايي نقاط ضعف و تلاش براي رفع آنها و برجسته سازي نقاط قوت، زمينه خدمات رساني هرچه بيشتر و بهتر را فراهم خواهد کرد .
 خاطرنشان مي گردد، در حاشيه اين جلسه به صورت کارگاهي، آموزشهايي در خصوص بيماري ايدز توسط کارشناسان شبکه بهداشت ارائه گرديد.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها