به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

​ارائه برنامه هاي اداره کل آموزش فني و حرفه اي در کارگروه طرح تکاپو

کد خبر: 72088 تاریخ انتشار: 1397/09/22
نمایش: 1959
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه هيئتي از مربيان خبره و رؤساي برخي واحدها و مراکز آموزش فني و حرفه اي استان،  در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي در خصوص طرح تکاپو با حضور مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و همچنين کارگزار اشتغال اين اداره کل، کميته کارگروه طرح تکاپو را برگزار نمودند.
فاضل مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان در ابتداي جلسه گفت: ما طرحهايي بسياري را در برنامه وزارت کار داريم از جمله طرح کارورزي و يا طرح تکاپو که مي توانيم در رفع بيکاري و ايجاد اشتغال فعاليتهاي مهم و مستمري انجام دهيم. و ما به عنوان مسئولين اصلي کشور در خصوص اشتغال و آينده جوانان مسئوليت سنگيني را بر عهده داريم و لازم است با توجه به دستورالعملهاي طرح تکاپو تمام تلاش خود را جهت ايجاد اشتغال مؤثر و همچنين ايجاد بستر مناسب به کار گيريم.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص برنامه هاي آموزشي اين اداره کل در طرح تکاپو گفت: اين اداره کل به همراه مربيان مجرب و متخصص و همچنين با ايجاد بستري مناسب جهت آموزشهاي جديد با بهره گيري از طرح تکاپو آماده ارائه خدمات و آموزشهاي لازم مي باشد.
وي گفت: در اين طرح با نيازسنجي هايي که توسط کارگزار اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي صورت گرفته است  مي توانيم روشن تر و با آمادگي بيشتري اعلام همکاري نماييم. وي همچنين در ادامه گفت: تعامل و هم افزايي ديگر ارگانها را نياز داريم تا بتوانيم در خصوص بحث اشتغال جوانان و راهگشايي مردم به بازار کار اقدامات لازم را انجام دهيم.
ضعيمي کارگزار اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي در ادامه گفت: مقرر شده است در شهرستانهاي مختلف نيازسنجي هاي لازم طبق نوع شهرستان و رسته فعاليتهاي طرح تکاپو، تحقيقات جامع و کاملي انجام شود و بستر طرح را برنامه ريزي کنيم و تسهيلات مرتبط را به افراد جوياي کار همراه با آموزشهاي لازم اعطا کنيم.
 در پايان با توجه به دستور رياست محترم سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مبني بر پيشنهاد چند رشته جهت مراکز اين استان صرفاً در غالب مطالعات طرح تکاپو و آمايش سرزمين بحث و تبادل نظر گرديد. 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها