به گزارش روابط عمومي اداره کل استان:

افتتاح کارگاه تاسيسات و خانه هاي هوشمند در مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن توسط ربيعي نماينده مردم شهرستان بروجن درمجلس شوراي اسلامي

کد خبر: 72094 تاریخ انتشار: 1397/09/26
نمایش: 592
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل استان چهارمحال و بختياري، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختياري بازديد به عمل آورد.
در ابتداي اين بازديد ربيعي نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي، کارگاههاي تاسيسات و خانه هاي هوشمند مرکز را افتتاح نمود و از کارگاههاي آموزشي بازديد به عمل آورد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن بازديد و همراهي با نماينده مردم بروجن به تبيين سياستهاي سازمان آموزش فني و حرفه اي و ظرفيت هاي مرکز آموزشي اين شهرستان اشاره کرد و افزود:  اين مرکز آمادگي لازم را جهت برگزاري دوره هاي آموزشي در بخشهاي مختلف صنايع، آموزش دولتي، زندان و پادگان و همچنين بخش خصوصي (مؤسسات کارآموزي آزاد)  با توجه به ظرفيت علمي جوانان اين شهرستان داراست و لزوم همکاري و تعامل در راستاي اشتغال زايي و نجات جامعه از معضل بيکاري  را تاکيد نمود.
آماره با اعلام عملکرد 9 ماهه مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بروجن، به توانمنديها و نقايص آن مرکز اشاره کرد و وجود مربيان با تجربه در اين مرکز را جزء افتخارات اين مرکز عنوان نمود و خواستار همراهي و همدلي نماينده مجلس جهت توسعه آموزشها و خريد تجهيزات جديد در بحث مهارت آموزي شد.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص عملکرد مرکز بروجن گفت: اين مرکز در هشت ماهه اول سال بالغ بر 255965 نفر ساعت آموزش داشته است که از اين تعداد 143071 نفر ساعت در بخش آموزش مراکز ثابت و 19195 نفر ساعت آموزش در بخش مناطق روستايي، عشايري و مناطق محروم و 3650 نفر ساعت آموزش در بخش زندانها و ندامتگاههاي شهرستان و33162 نفر ساعت در بخش بنگاههاي اقتصادي صنايع و صنوف و معادن و 11707 نفر ساعت در بخش آموزش پادگانها و يگانهاي نظامي و 33273 نفر ساعت آموزش دانشگاهها و 11898 نفر ساعت در بخش مراکز درماني و بهزيستي آموزش داشته است.
آماره در ادامه گفت: طرح ايران مهارت به صورت سراسري در کشور در حال اجراست و يکي از مهمترين راه هاي ترويج فرهنگ مهارت آموزي در بين جوانان را سرمايه گذاري بر روي نوجوانان دانست و گفت: آمادگي دانش آموزان جهت يادگيري مهارت  و علم در کنار يکديگر مي تواند راهگشاي اشتغال جوانان در سالهاي بعد باشد.
در ادامه دکتر ربيعي  نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، ضمن اظهار خرسندي از بازديد کارگاههاي آموزشي اين مرکز و با اشاره به وجود پتانسيلهاي جوان دراين شهرستان به اهميت آموزشهاي فني و حرفه اي اشاره کرد و تأکيد نمود که لازمه زندگي صنعتي و پيشرفت جامعه، افراد مهارت آموخته و نيروي کار ماهر و تحصيلکرده مي باشد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها