نشست هم انديشي مديران حراست ادارات کل آموزش فني و حرفه اي استان ها برگزار شد

کد خبر: 72097 تاریخ انتشار: 1397/10/01 08:02:55
نمایش: 1753
اخبار
نشست هم انديشي مديران حراست ادارات کل آموزش فني و حرفه اي استان ها امروز، هجدهم آذرماه جاري در محل ستاد سازمان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور، رحمت اله مهني،  مديرکل دفتر حراست مركزي سازمان در نشست مذکور، به ارائه گزارش عملکرد حوزه حراست در بخش هاي  Itو به روز رساني تجهيزات حراست و حراست فيزيکي و ... پرداخت.
مديرکل دفتر حراست مرکزي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گفت: نهاد حراست يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي تلقي مي شود که عهده دار وظايف مهمي در سلامت تمام بخش هاي دستگاه است.
وي افزود: حراست حافظ امنيت پايدار و ايجاد آرامش براي کارکنان است.
مهني در خصوص وظيفه حوزه حراست گفت: وظيفه حراست، حفاظت و صيانت از ارزش هاي نظام و پيشگيري از آسيب ها و تهديدات احتمالي است.
مديرکل دفتر حراست مرکزي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ادامه داد: مجموعه حراست سازمان با اعتقاد بر اصل قدرت منطق، قضاوت عادلانه، عدم تصميم عجولانه و عدم برخورد حذفي و با اصل دانستن 3 مؤلفه شرع، قانون و اخلاقيات وظيفه خود را انجام مي دهد.
مهني از به روز رساني سيستم دفتر مرکزي حراست همه استان ها ظرف 2 ماه گذشته خبر داد و افزود: با اين اقدام از بسياري از هزينه هاي سازمان در بخش اسناد و IT صرفه جويي شده است.
وي در ادامه گفت: حراست فيزيکي در سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور با وجود 673 اداره کل و مراکز آموزشي تابعه به عنوان محيط هاي که تحت نظارت الکترونيکي و کنترل فيزيکي قرار مي گيرند، موضوع مهمي است.
وي با اشاره به ضرورت حفاظت فيزيکي از تجهيزات ارزشمندي که در مراکز آموزشي وجود داد، بر اهميت حفاظت از تجهيزات تأکيد کرد.
مهني همچنين از الکترونيکي شدن 15 هزار پرونده پرسنلي سازمان خبر داد و بر اهميت جايگاه حراست تأکيد کرد.
مديرکل دفتر حراست مرکزي سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور بر اهميت ارتقاي جايگاه شغلي کارکنان حراست به منظور افزايش انگيزه آنها تأکيد کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها