به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

جلسه با شوراي شهر و شهردار بن در خصوص راه اندازي مرکز آموزش فني و حرفه‌اي در شهر بن

کد خبر: 72101 تاریخ انتشار: 1397/10/02
نمایش: 1185
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، جلسه اي با حضور اعضاي شوراي شهر و شهردار شهر بن در دفتر سرپرست آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص احياء مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بن که تاکنون آموزشهاي فني و حرفه اي در اين شهرستان به صورت تيم سيار تشکيل مي شد برگزار گرديد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، ضمن اظهار خرسندي از حضور اعضاي شوراي شهر و شهردار شهر بن در اداره کل آموزش فني و حرفه اي به رسالت سازمان آموزش فني و حرفه اي در امر مهارت آموزي اشاره کرد و گفت: مرکز فني و حرفه اي شهرستان بن با توجه به استقبال مردم و همچنين حمايت مسئولين اين شهر در ايام الله دهه فجر بازگشايي مي گردد.
وي افزود: آموزش‌هاي مهارتي بر‌اساس نياز‌سنجي آموزشي و متناسب با بازار کار هر منطقه برنامه ريزي مي شود و شهرداري ها در ساير کشورها در راستاي گسترش آموزش‌هاي فني و توانمند کردن شهروندان اقدامات و آموزش‌هايي ارائه مي‌دهند تا فرهنگ فراگيري آموزش‌هاي مهارتي در جامعه نهادينه شود و ما نيز در کشور خود بايد در اين زمينه فرهنگ سازي کنيم.
آماره با اشاره به شعار سازمان فني و حرفه اي کشور «هر ايراني يک مهارت» تصريح کرد: شهرداري بن با پتانسيل‌هاي بالاي نيروي انساني و امکانات فراوان خود مي تواند در بحث مهارت آموزي و توسعه آموزش هاي مهارتي با ما در خصوص فراگيري و اثربخشي مهارت هاي فني و حرفه اي  همکاري داشته باشد.
نادري شهردار بن در اين جلسه ضمن تقدير و تشکر از سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص توجه به کار مرکز آموزش فني و حرفه اي شهر بن هدف از اين ديدار را ايجاد بستر مناسب جهت احياء مرکز آموزش فني و حرفه اي شهر بن اعلام کرد و گفت: شهرداري بن تمام تلاش خود را در امر فرهنگ سازي و ايجاد بستر مناسب در خانواده ها و در بين مردم بن در خصوص مهارت آموزي براساس استانداردهاي آموزشي فني و حرفه اي خواهد کرد.
نادري گفت: جوانان اين مرز و بوم فرزندان ما هستند و آماده ايم در بحث آموزشهاي كارآفريني با اداره فني و حرفه اي شهرستان همكاري لازم را داشته باشيم.
آماره در پايان گفت: ارائه آموزشهاي فني و حرفه اي براي خانواده ها در بالابردن توان مالي و كارآفريني جوانان، زنان خانه دار، دانشجويان و حتي دانش آموزان نقش بسزايي داشته و سعي بر اين خواهيم داشت تا با ارائه آموزشهاي مهارتي به خانواده ها در توليد ثروت و درآمد كمك حال خانواده ها باشيم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها