به گزارش روابط عمومي اداره کل:

حضور نماينده مردم شريف لردگان در مجلس شوراي اسلامي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان

کد خبر: 72103 تاریخ انتشار: 1397/10/04
نمایش: 838
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در دفتر ديدار و گفتگو کرد.
 
خالدي نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در اين ديدار گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور مي تواند خلاء موجود در سيستم آموزش رسمي و دانشگاه ها را مرتفع سازد، سيستم آموزشي در دانشگاه ها تئوري هستند و مهارت افزايي مي تواند اين تحصيلات را کامل کند و جوانان را آماده حضور در بازار کار و اشتغال نمايد.
خالدي در اين ديدار بر احياء مجدد مرکز آموزش فني و حرفه اي شهر فلارد در شهرستان لردگان تأکيد کرد و گفت اميدوارم که بتوانم کاري در راستاي اشتغال و مهارت آموزي جوانان اين مرز و بوم انجام دهم.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان  گفت:  آموزشهاي فني و حرفه اي در سطح کشور تنها ارگاني است که در حال حاضر مي تواند با آموزشهاي جامع و به روز خلا ميان تحصيلات و بازار کار را برطرف نمايد.
آماره در ادامه گفت: حتي براي جواناني که در زندان و ندامتگاهها هستند و يا اينکه در جريان زندگي مشکلاتي همچون اعتياد براي آنان به وجود آمده است، نيز برنامه هاي آموزشي مستدل و مستمري تدوين شده است که اميدواريم بتوانيم با اجراي اين آموزشها و افزايش توان مهارت آموزي جوانان مشکلاتي از زندگي مردم را حل کنيم.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها