سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري:

ما اعتقاد داريم اگر کسي کار ياد گرفت بيکار نخواهد ماند.

کد خبر: 72104 تاریخ انتشار: 1397/10/04 10:22:39
نمایش: 1945
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، قهرمان آماره در سومين جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداري شرکت نموده  و به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه آسيب هاي اجتماعي پرداختند .
آماره ضمن بيان عملکرد آموزش فني و حرفه اي از سال 92 تا کنون به ارائه راهکارها و پيشنهادها در کاهش آسيب هاي اجتماعي با رويکرد آموزشي پرداختند و افزودند که ما اعتقاد داريم اگر کسي کار ياد گرفت بيکار نخواهد ماند.

ايشان  همچنين به بحت هم گرايي در بحث آسيب هاي اجتماعي گريزي زده و عنوان نمودند که با نگاه بخشي دستگاههاي دولتي به اين معضل اجتماعي نمي توان کاري از پيش برد و بايد کليه دستگاهها  با توجه به امکانات و ماموريت هاي ذاتي خود به يک کار مشترک هدفمند و با برنامه ريزي دقيق و جامع پرداخته تا بتوان به نتيجه کار اميد وار بود .
ايشان از کم رنگ شدن ارزشهاي اخلاقي در جامعه که باعث بروز آسيب هاي اجتماعي شده نيز مصاديقي را عنوان نمودند.
دکتر مقدس مدير کل امور اجتماعي استانداري نيز در تاکيد صحبت هاي آماره از آموزش هاي فني و حرفه اي به عنوان شاهراه ايده هاي خلاق کارآفرينان که مي تواند هسته هاي تحول را ايجاد و به الگوهاي موفقي تبديل شود که به جريان سازي اجتماعي و اقتصادي  سوار شد وه  اعتماد را در جوانان بوجود آورد اشاره داشتند.
در پايان جلسه از اعضاي کارگروه دعوت نمودند  بازديدي  از کارگاههاي جديد در رشته هاي خدمات، کشاورزي، صنعت  مراکز آموزشي داشته باشند  و آمادگي خود را جهت انعقاد قراردادها و تفاهم نامه در اين زمينه اعلام نمودند

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها