امام جمعه شهرستان لردگان در ديدار با سرپرست آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري:

مردم بايد آموزشهاي مهارتي را بشناسند تا استقبال کنند، روابط عمومي سازمان بايد فني و حرفه اي را به مردم معرفي کنند.

کد خبر: 72115 تاریخ انتشار: 1397/10/15 16:27:03
نمایش: 1837
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري، سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و رئيس حراست اداره کل استان به همراه رئيس و تعدادي از کارکنان مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان با حضور در بيت امام جمعه شهرستان لردگان با ايشان ديدار کردند.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي چهارمحال و بختياري در اين ديدار با ارائه گزارشي از عملکرد آموزش فني و حرفه اي در شهرستان لردگان، گفت: در شهرستان لردگان در بخش آموزشي دولتي 152249 نفر ساعت آموزش که معادل 457 نفر آموزش ديده مي باشد و عملکرد کلي اين مرکز در بخشهاي روستايي، عشايري، جوار دانشگاه، محيط کار واقعي، اصناف و ...  321581 نفر ساعت (1347 نفر) در سطح شهرستان است.
آماره در ادامه گفت: خداي را شاکرم که اين توفيق را نصيب من کرد تا بتوانم در راه توانمند سازي و مهارت آموزي به مردم کشورم قدمي مثبت بردارم.
وي گفت: مهارت آموزي مي تواند راهي جهت تأمين معيشت اعضاي جامعه باشد و يکي از راههاي حفظ جوانان از انحرافات مختلف و توانمندسازي آنان در جهت زندگي سالم آموزش هاي مهارتي سازمان فني و حرفه اي است.
آماره ضمن اشاره به اين که برنامه هاي جديد فني و حرفه اي در کشور به سوي آموزشهاي هدفمند براي اقشار مختلف و همراه با نيازسنجي هاي لازم است، گفت: از شما به عنوان نماينده ولايت فقيه در اين شهرستان و همچنين به عنوان کسي که با مردم ارتباط گسترده و تنگاتنگي دارد تقاضا داريم ما را در راه سوق دادن مردم به سوي مهارت آموزي مشايعت و راهنمايي کنيد.
حجت الاسلام مهدي تاجزاد امام جمعه شهرستان لردگان ضمن عرض خير مقدم و خوشامدگويي گفت: آموزشهاي فني و حرفه اي بايد به مردم شناسانده شود. وي اظهار کرد: فني و حرفه اي در زمينه روابط عمومي و همچنين ايجاد فرهنگ مهارت آموزي رسالت بزرگي را بر عهده دارد. وي گفت در حال حاضر با شعارها و تبليغات سالهاي قبل نمي توان فني و حرفه اي را شناساند و براي به روز کردن تبليغات و همچنين شناسايي محورهاي و برنامه هاي سازمان آموزش فني و حرفه اي بايد در زمينه روابط عمومي فعاليتهاي خود را گسترده کنيد. وي اشاره کرد: منطقه لردگان مردمي بسيار خونگرم و فعال دارد ولي بايد فرهنگ سازي در زمينه آموزشهاي فني و حرفه اي صورت گيرد تا مردم راه هاي درآمد و اشتغال را بشناسند.
وي ادامه داد: من آمادگي کامل دارم تا در خصوص برنامه هاي فني و حرفه اي و همچنين راهنمايي مردم به سوي مهارت آموزي به آموزش فني و حرفه اي شهرستان کمک کنم. سپس گفت: آموزشهاي مهارتي و توانمندسازي مردم يکي از گزينه هاي توسعه و پيشرفت هر جامعه است و مهارت آموزي راهي براي دستيابي به  عدالت اقتصادي است.
حجت الاسلام تاجزاد اظهار داشت: در اسلام بيکاري را بسيار نکوهش کرده اند و يکي از دلايل مهم بيکاري در جامعه را مي توان فقدان مهارت دانست. وي گفت: مهارت باعث کارآفريني و سبب اشتغال پايدار است.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها