به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

حضور “پريچهر سلطاني” دبير کارگروه زنان روستايي عشاير و مناطق محروم معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72119 تاریخ انتشار: 1397/10/23 17:19:20
نمایش: 1208
اخبار

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان: پريچهر سلطاني دبير کارگروه زنان روستايي عشاير و مناطق محروم  معاونت زنان و خانواده رياست جمهوري با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد.

سلطاني در اين ديدار گفت: ايفاي نقش زنان در توسعه پايدار، مشارکت اجتماعي اقتصادي و سياسي از جمله موارد مهم است که زنان بايد براي تحقق آن گامي اساسي بردارند.
وي تاکيد کرد: همچنين در مورد کارآفريني زنان در صنايع کوچک و شهرک هاي صنعتي نيز انتظار مي رود با توجه به فرصت هاي ويژه ايجاد شده براي زنان از ورود به اين بخش براي توليد و اشتغال تلاش کنند و مهارت و فن و حرفه را سرلوحه زندگي خود قرار دهند.
سلطاني اظهار داشت:بايد زمينه هايي فراهم شود تا زنان بعد از آموزش و يادگيري فن و حرفه با دريافت تسهيلات کم بهره اشتغال روستايي را گسترش دهند و اشتعال فراگير در بين زنان ايجاد شود.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در اين ديدار گفت: هدف از اين ديدار آشنايي مقامات و مسئولين کشوري و استاني با رسالتهاي فني و حرفه اي است و خوشحاليم که عزيزاني از سطح کشور بتوانند در خصوص مهارت آموزي و اشتغال جوانان اين مرز و بوم ما را ياري کنند.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها