اجراي طرح «ايران مهارت» در مدارس دولتي استان

کد خبر: 72121 تاریخ انتشار: 1397/10/26
نمایش: 1128
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  طرح ايران مهارت در استان اجرايي شد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، درباره اجراي طرح ايران مهارت در مدارس استان اظهار کرد: امسال طرح ايران مهارت براي مدارس استان اجرا شد.
وي افزود: آموزشگاه‌هاي آزاد فني و حرفه اي استان که استانداردهاي‌ لازم را داشته باشند و اعلام آمادگي کنند مي توانند فعاليت خود را با مدارس آغاز کنند.
آماره‌ ادامه داد: بر اساس طرح ايران مهارت تا 60 ساعت آموزشي در طول سال تحصيلي براي دانش آموزان متوسطه اول در نظر گرفته شده است که مهارت‌ها و زمان اجراي طرح بر اساس نظر مدرسه خواهد بود و شرکت دانش آموزان‌ کاملاً اختياري و به صورت فعاليت فوق برنامه است.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان گفت: طرح ايران مهارت نوجوانان را يک گام به مهارت آموزي نزديک خواهد کرد و دايره توجه به فرآيند مهارت‌ محوري در دانش آموزان گسترده‌تر در نظر گرفته شده است.
آماره بيان کرد: بر اساس طرح ايران مهارت‌ دانش آموزان علاوه بر توجه به مهارت محوري، فعاليت در بازار‌ کارآفريني‌ را تجربه مي‌کنند.
قابل ذکر است اين طرح در استان ما اولين بار در مدارس شهرستان اردل با 60 نفر از دانش آموزان مدارس دولتي در سه رشته جوش، لوله کشي آب سرد و گرم و سرويس و نگهداري خودرو آغاز شد.

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها