به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

در راستاي توانمندسازي و اشتغال پذيري سربازان؛ آزمون مهارت سربازان وظيفه نيروهاي انتظامي و سپاه استان چهارمحال و بختياري برگزار شد

کد خبر: 72122 تاریخ انتشار: 1397/10/29
نمایش: 1080
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري آزمون مهارت سربازان وظيفه نيروهاي انتظامي و سپاه در راستاي توانمندسازي و اشتغال پذيري سربازان در  استان برگزار شد.
 
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در خصوص اين آزمون گفت:  تعداد 267 نفر از سربازان وظيفه در آزمون مهارت سربازان وظيفه نيروهاي انتظامي و سپاه استان شرکت کردند.
قهرمان آماره با بيان اينکه اين سربازان در  42 حرفه مهارتي در اين آزمون شرکت کرده اند گفت: سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در تفاهمنامه اي با نيروهاي انتظامي کشور در خصوص توانمند سازي سربازان وظيفه، اقدام به انعقاد تفاهمنامه نمودند و پس از گذراندن دوره هاي آموزشي در رشته هاي مختلف، نتيجه و ماحصل اين تفاهمنامه اشتغال پذيري و ايجاد انگيزه در سربازان مي باشد.
وي تصريح كرد: اين آزمون ها در سالن آزمون مرکز شماره يک شهرکرد برگزار گرديد و در اين آزمون سربازاني كه موفق به کسب نمره قبولي تئوري شوند بايد جهت آزمون عملي نيز خود را آماده نموده و در صورت قبولي در هر دو مرحله نظري و عملي موفق به كسب گواهي نامه مهارت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور مي شوند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها