به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

مراسم توديع و معارفه رئيس مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان برگزار شد

کد خبر: 72123 تاریخ انتشار: 1397/10/30 19:12:04
نمایش: 1095
اخبار
 مراسم توديع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان با حضور سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و همکاران مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان در محل مرکز آموزش فني وحرفه اي شهرستان لردگان برگزار گرديد .
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، در مراسم توديع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان، آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان با بيان اينکه مسئوليت امانت الهي محسوب مي شود، گفت: ارائه خدمات مناسب به مردم يکي از مهم ترين نتايج حاصل از اين مسئوليت ها است و اگر روزي نتوانيم نقش خود را در جايگاه اجتماعي و شغلي به خوبي ايفا کنيم يعني که کاري براي مردم انجام نداده ايم و اين از نظر اسلام امري ناپسند است.
قهرمان آماره يکي از مهمترين برنامه‌هاي فني ‌و حرفه‌اي استان چهارمحال و بختياري را ارتقا و تقويت رشته‌هاي فني‌ و حرفه‌اي براي جوانان و کارآموزان دانست و خاطر نشان کرد: اين مهم در راستاي افزايش سطح اشتغال، ارائه آموزش‌هاي لازم و ارزش دادن به مهارت‌ها که والاتر از مدرک است مورد توجه قرار دارد.
وي با تقدير از رمضان خالدي رئيس سابق مرکز لردگان تاکيد کرد: با توجه به عملکرد مطلوب ايشان ما علاقه مند به حفظ ايشان در مرکز بوديم اما با توجه به درخواست ايشان به جهت رفع بعضي مشکلات معيشتي با جابجايي ايشان به استان اصفهان موافقت شد و براي ايشان در همه زمينه ها از درگاه خداوند متعال آرزوي توفيق و بهروزي داريم.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال بر استفاده از تمامي ظرفيتهاي مرکز تأکيد کرد و از همکاران مرکز لردگان خواستار تعامل و همکاري با دستگاه هاي اجرايي و صنايع شهرستان شد.
درادامه هدايت الله رحيمي سرپرست جديد مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان لردگان ضمن ارائه ي برنامه هاي خود گفت: کار در حوزه ي فني و حرفه اي با همکاري و مشارکت که اصل هر پيشرفتي است ميسر خواهد شد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها