به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

انعقاد تفاهم نامه في مابين اداره کل آموزش فني و حرفه اي و دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72126 تاریخ انتشار: 1397/11/02
نمایش: 1836
اخبار
روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري خبر داد:
تفاهم نامه آموزشي في مابين دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختياري و اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان منعقد گرديد.
عليرضا آبرود رئيس دانشگاه پيام نور استان در جلسه انعقاد تفاهم نامه هدف از اين تفاهم نامه را راه اندازي مرکز SCD و راهگشايي دانشجويان به سوي مهارت آموزي و بازار کار مطرح کرد.
آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از برگزاري دوره هاي آموزشي فني و حرفه اي در محل دانشگاه پيام نور به منظور ارتقاء شايستگي هاي حرفه اي دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاهي استان با هدف رفع نياز بازار کار و تزريق نيروي متخصص دانشگاهي و ايجاد فرصت هاي شغلي براي فارغ التحصيلان دانشگاهي و دانشجويان خبر داد.
وي اظهار کرد: «تحقق شعار اقتصاد مقاوتي، توليد و اشتغال» و رفع دغدغه هاي اقتصادي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از دامن کشور نيازمند عوامل گوناگوني است که يکي از عوامل اساسي آن تربيت نيروي دانش آموخته دانشگاهي با برخورداري از دانش صنعتي و به روز است.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ضمن تقدير از زحمات دست اندرکاران دانشگاه پيام نور استان، مجموعه امکانات دانشگاهي را بسيار خوب توصيف کرد و ابراز کرد: اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري آمادگي کامل براي پشتيباني و به اشتراک گذاري امکانات و تجهيزات خود جهت استفاده دانشجويان و دانش آموزان مرکز آموزشي و فرهنگي دانشگاه پيام نور را دارد.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها