شهيدان و ايثارگران مظهر صلابت اين مرز و بوم هستند

کد خبر: 72134 تاریخ انتشار: 1397/11/16
نمایش: 741
اخبار
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  با اشاره به اينکه ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران يک وظيفه است، گفت: شهيدان و ايثارگران مظهر صلابت اين مرز و بوم هستند.
 
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، قهرمان آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان از خانواده شهيد و ايثارگر «حسن طالبي» با همراهي خانم حبيبي مشاور امور ايثارگران استاندار استان چهارمحال و بختياري، و جمعي از همکاران بسيجي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار کردند.
آماره در اين ديدار گفت: شهيدان از همه هستي خود گذشتند تا امنيت و آرامش را براي ما به ارمغان آورند، امروز اقتدار و صلابت ما مديون حماسه آفريني شهيدان و ايثار گران است، عزيزاني که از همه تعلقات دنيوي گذشته و به قرب الهي نائل آمدند.
وي در ادامه ، ابراز داشت: تا مادامي که فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هيچ قدرتي فکر تجاوز و تعدي به اين مرز و بوم را نخواهد کرد.
 
حبيبي مشاور امور ايثارگران استانداري در ادامه گفت: شهيدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باري تعالي تا ابد متنعم هستند و اين فرصت و نعمتي است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شايسته خود ارزاني مي دارد.
وي اظهار داشت: شهيدان و ايثارگران مظهر صلابت و اقتدار اين مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاريخ ايران اسلامي تا هميشه خواهد درخشيد. وي در ادامه گفت: اميد است بتوانيم وظايف خود در را در راستاي خدمت رساني به خانواده معظم شهدا و ايثارگران به نحو مطلوب انجام دهيم تا در پيشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مديون خون شهدا نباشيم.
آماره در پايان گفت: خانواده شهدا و ايثار گران با تقديم بهترين عزيزان خود در راه دفاع از آرمان هاي کشور و مرزهاي آن کاري بزرگ و ستودني انجام دادند که اين مهم افتخار بزرگي براي تمام ملت ايران است. وي بيان داشت: اميدواريم توفيق خدمت به خانوادهاي شهدا و ايثار گران را به معناي واقعي داشته باشيم.
محمد طالبي فرزند شهيد حسن طالبي نيز با بيان خاطراتي از زمان جنگ و خاطرات پدر شهيدشان اين ديدار را  معطر کردند.
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها