به گزارش روابط عمومي اداره کل:

افتتاح مکان جديد ميز خدمت اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري

کد خبر: 72137 تاریخ انتشار: 1397/11/18 14:36:34
نمایش: 1308
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، ميز خدمت اين اداره کل با حضور نصيري معاون استاندار، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي، سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي، رؤساي واحدها و مراکز استان افتتاح شد.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در آيين افتتاحيه ميز خدمت اين اداره کل گفت: در جهت اجرايي کردن فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر تکريم ارباب رجوع و دستور موکد رياست محترم جمهوري، دستگاه هاي اداري موظف به تشکيل ساختاري به عنوان ميز خدمت شدند که در اين ساختار برخي از خدماتي که قابل ارائه مستقيم به ارباب رجوع است تعريف شده و در اختيار مددجويان قرار داده مي شود.
آماره گفت: با وجود 18 مرکز آموزش فني و حرفه اي دولتي در استان و 160 آموزشگاه آزاد، تعدادي از خدمات که به صورت تخصصي بود که از طريق دفاتر پيشخوان ارائه مي شد، با توجه به دستور العمل هايي که از طرف سازمان آموزش فني و حرفه اي کل کشور صادر شد موظف شديم اين خدمات را در قالب ميز خدمت  ارائه دهيم، در حال حاضر  اغلب خدمات را از طريق ميز خدمت و بدون مراجعه ارباب رجوع به واحدهاي داخلي، به آنان ارائه مي دهيم.
نصيري معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري استاندار در اين مراسم گفت: ارتقاي رضايتمندي مردم ازعملکرد دستگاه هاي اجرايي از اهداف راه اندازي ميز خدمت است.
او گفت : کاهش هزينه ها، صرفه جويي در وقت و جلوگيري ازسرگرداني ارباب رجوع در دستگاه هاي اجرايي از ديگر پيآمدهاي راه اندازي ميزخدمت در ادارات است.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تصريح کرد: در حال حاضر در اين مکان يک نفر از کارشناسان به صورت ثابت در اين وظيفه حضور دارد که مسلط به اين خدمت است و مراجعان بر اساس نياز خود به اين کارشناس جهت دريافت خدمات مراجعه مي کنند.
لازم به ذکر است اين خدمت به مراجعين قبلا ارائه مي شد ولي در حال حاضر مکان فيزيکي جديد با امکانات خاص به اين موضوع اختصاص داده شده است.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها