به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان:

واحد كاريابي در اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري افتتاح ‌‏شد

کد خبر: 72138 تاریخ انتشار: 1397/11/19 10:11:09
نمایش: 1979
اخبار

 

 

آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري گفت : با توجه به معضل بيكاري در سطح جامعه به عنوان يكي از بزرگترين مشكلات جويندگان كار به ويژه جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاه، واحد كاريابي در کنار آموزشهاي مهارتي اين اداره کل افتتاح مي شود.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، واحد کاريابي در مرکزآموزش فني و حرفه اي شهرستان شهرکرد با حضور نصيري معاون استاندار و آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان و جمع کثيري از کارکنان اين اداره کل افتتاح شد.
آماره گفت : با مساعدت همکاران اين اداره کل مراحل قانوني تشكيل واحدكاريابي در اين مرکز طي شده و به زودي فعاليت خود را آغاز مي‌‏كند.
وي افزود : استان چهارمحال و بختياري با داشتن 18 مرکز آموزشي و بيش از 160 آموزشگاه آزاد بايد دغدغه حضور جوانان مهارت آموخته و معرفي آنان به بازار کار را به گونه اي حل مي کرد و لذا در اين خصوص مرکز کاريابي در مرکز شماره يک شهرکرد آموزشهاي اين اداره کل را به سمت و سوي هدفمند و نيازسنجي شده هدايت مي کند.
آماره گفت: محدود بودن دواير كاريابي از يك سو و حجم مهارت آموزان در رشته هاي مختلف فني و خدماتي از سوي ديگر خلاء بيکاري را بيش از هر چيزي نمايان مي کرد و ما را بر آن داشت تا نسبت به افتتاح اين مرکز اقداماتي را به عمل آوريم.
نصيري معاون استاندار در اين افتتاحيه گفت:  با تاكيد بر نظر مساعد استاندارهدايت نيروي انساني به سوي بازار کار و مهارت آموزي به صورت هدفمند را بسيار مهم عنوان کرد و در ادامه گفت: وجود اين کاريابي بسيار لازم بود و اميدواريم از اين پس حداقل جوانان پس از گذراندن دوره آموزشي در فني و حرفه اي بتوانند از مهارت هاي آموخته شده در جهت تأمين معيشت و رفع بيکاري که منجر به بسياري از معضلات اجتماعي و فقر در مردم شده است بهره گيرند.
آماره در ادامه گفت : روديكرد اين مرکز، به كاريابي در بخش هاي مختلفي چون مشاوره شغلي، بانك اطلاعات مشاغل، تحقيق و پژوهش در زمينه اشتغال، راه اندازي اردوهاي بازديد از واحدهاي توليدي و صنعتي براي شهروندان به ويژه کارآموزان و معرفي جويندگان كار به واحدهاي توليدي درخواست كننده نيروي كار است.
وي، كارفرمايان را مخاطب قرار داد و گفت : انتظار داريم از اين پس ، كارفرماياني كه نياز به نيروي كار در هر زمينه‌‏اي دارند، از طريق واحد كاريابي اين اداره کل نيروي مورد نياز خود را در رشته هاي فني و خدماتي تامين كنند.


 

 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها