بيانيه سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري در 22 بهمن 97

کد خبر: 72142 تاریخ انتشار: 1397/11/22 09:50:32
نمایش: 1310
اخبار
بي شک پيروزي انقلاب اسلامي و ظهور نظام مقدس جمهوري اسلامي، يک "شگفتي" در "دنيا" بود که ايران را به يک "قدرت شکست ناپذير" منطقه اي و جامعه اي توانمند در عرصهء معادلات بين المللي تبديل کرد و در جريان اين پيروزي ايران در جهان نويد بخش "تمدن نوين اسلامي" در عصر "جاهليت جديد"شد.
آنچه تاکنون توانسته است استحکام انقلاب اسلامي و پابرجايي قدرت اسلامي را تضمين کند، در حقيقت ارکان اصلي "اسلام" و "مردم" بوده است. به گونه اي که مديريت و پشتوانه مردمي انقلاب اسلامي، الگوي ارزشمند و سرنوشت سازي به کليه ملل و جوامع ديگر ارائه کرده است.
برنامه ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مقايسه وضعيت امروز کشور با واقعيت هاي دوران ستمشاهي به ويژه براي نسل جوان و آينده ساز ايران اسلامي فريضه اي بزرگ و ضرورتي تاريخي مي باشد و تصريح مي کنم: نجات ايران از شرايط حقارت بار وابستگي به قدرت هاي سلطه گر و پايان بخشيدن به جولان دهي بيگانگان در حوزه هاي مختلف از دستاوردها و خدمات انکارناپذير و افتخارآميزي است که به برکت انقلاب اسلامي و جاري شدن روحيه انقلابي و تفکر جهادي و استقلال خواهي ملت ايران حاصل شده است.
در پايان تبريک مي گويم فرا رسيدن طليعه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي و تکريم و تعظيم به مقام شامخ شهيدان عرصه هاي دفاع از انقلاب اسلامي و تجديد پيمان با معمار کبير انقلاب و بنيانگذار فقيد جمهوري اسلامي امام خميني (ره) و آرمان هاي بلند شهدا و گوش جان مي سپاريم به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامي آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي جهت دعوت از آحاد و اقشار مردم انقلابي و بصير ايران براي حضور در جشن  40 سالگي انقلاب و راه پيمايي سراسري و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه سال 1397.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها