به گزارش روابط عمومي اداره کل:

احياء و راه اندازي مجدد مرکز تيم سيار آموزش فني و حرفه اي شهرستان بن

کد خبر: 72145 تاریخ انتشار: 1397/11/22
نمایش: 1922
اخبار
طي مراسمي و به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مرکز تيم سيار آموزش فني و حرفه اي شهرستان بن با حضور نوريان نماينده مردم شريف شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي، نظري معاون عمراني استاندار، نادري فرماندار شهرستان بن و آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان به همراه بسياري از مردم اين شهرستان و کارکنان اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان در مکان جديدي افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري،  سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، در مراسم افتتاحيه اين مرکز بر غني سازي شغلي تأکيد کرد و گفت: بايد همه جوانان اين استان به طور مساوي از وجود آموزشهاي فني و حرفه اي بهره گيرند.
آماره با اشاره به عملکرد اين اداره کل، ارائه دوره هاي بازار محور و مبتني بر نياز بازار کار را فرمولي مناسب در جهت ايجاد اشتغال مولد و پايدار در شهرستان بن ارزيابي کرد.
وي اظهار داشت: آموزش هاي فني و حرفه اي مي تواند گامي موثر در راستاي ايجاد اشتغال براي خانواده هاي بي سرپرست و کم درآمد شهرستان بن بردارد و مهارتهاي لازم را به جوانان و بانوان اين شهرستان براي ورود به بازار آموزش دهد.
نوريان نماينده مردم شهرستانهاي شهرکرد، سامان و بن در مجلس شوراي اسلامي ضمن کليدي و استراتژيک دانستن آموزش هاي فني و حرفه اي عنوان کرد: مهارت آموزي پلي است که علم را به ثروت متصل مي سازد و منجر به اشتغال مي شود.
وي خاطر نشان کرد: با ايجاد اشتغال ناهنجاري هاي اجتماعي کاهش يافته و شور و نشاط در جامعه به طور چشم گيري افزايش مي يابد.
فرماندار شهرستان بن نيز در ادامه اين مراسم ضمن تشکر از زحمات سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي و همچنين تشکر از نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به جهت حمايت از اين کار خداپسندانه، افتتاح مرکز آموزش فني و حرفه اي شهرستان بن را گامي مثبت در راستاي حمايت از توليد ملي و اشتغال مولد و پايدار در شهرستان برشمرد.
آماره از افتتاح اين مرکز ابراز خوشحالي کرد و افزود: مردم اين شهرستان که انگيزه و توانايي لازم را براي فراگيري آموزش هاي مهارتي دارند از اين پس با مراجعه به اين مرکز مجهز، آموزش هاي لازم را کسب مي کنند.
در ادامه مراسم نوريان به همراه حاضرين از کارگاهها بازديد نمودند و با مردم اين شهرستان در اين خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.
لازم به ذکر است؛ مرکز تيم سيار آموزش فني و حرفه اي شهرستان بن با راه اندازي 3 کارگاه صنايع دستي، قاليبافي و اتومکانيک شروع به فعاليت نمود که در آينده نزديک با توجه به نياز سنجي استان به کارگاه هاي مذکور حرفه هاي مبتني بر نياز بازار استان اضافه خواهد شد.


 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها