به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان،

جامعه کنوني نيازمند پيوست اجتماعي آموزش هاي فني و حرفه اي است

کد خبر: 72149 تاریخ انتشار: 1397/11/24 13:58:45
نمایش: 1867
اخبار
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان، آماره سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي در نشستي با معاون پيشگيري و جرم دادگستري استان ،به بيان عملکرد اين اداره کل در بخش آسيب هاي اجتماعي پرداخت و اظهار اميدواري نمود که با انعقاد تفاهم نامه بين دو دستگاه جهت پيشگيري از جرم در استان گام هاي موثري برداشته شود.
موسوي معاونت پيشگيري از جرم دادگستري استان  نيز به اهميت جايگاه آموزش هاي فني و حرفه اي اشاره داشته و ارائه اين آموزش ها را باعث افزايش حس  خود باوري در بين داوطلبين آموزش ديده دانسته و اضافه کردند که جامعه کنوني  نيازمند پيوست اجتماعي آموزش هاي فني و حرفه اي است که در اين راستا دو دستگاه مي توانند همکاري خوب و موثري داشته باشند..
در ادامه دو دستگاه در انعقاد تفاهم نامه آموزشي  مشترک با هدف بيان مسائل مختلف اجتماعي و آموزش پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي جهت کارآموزان و آموزش هاي فني و حرفه اي جهت گروه هدف به نقطه مشترک رسيدند.
تشريح دوره اميد با هدف ارتقاء مکارم اخلاقي و تعهد اجتماعي و شعار دوره اخلاق ، معرفت ، يادآوري و ذکرو  دستگيري از ديگران از ديگر مباحث مطرح شده در اين نشست بود.
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها