به گزارش روابط عمومي اداره کل:

بانوان استان مي توانند در بسياري از زمينه ها قوي و موفق عمل کنند

در بازدید مدیر کل امور بانوان استانداری استان چهارمحال و بختیاری از کارگاههای مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرکرد

کد خبر: 72154 تاریخ انتشار: 1397/12/01 18:31:01
نمایش: 849
اخبار
روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري، از بازديد مديرکل امور بانوان استان از کارگاههاي مرکز خواهران شهرکرد و نمايشگاه دستاوردهاي زنان مهارت آموخته اين اداره کل خبر داد.
مدير کل امور بانوان استانداري استان امروز در دفتر مدير کل آموزش فني و حرفه اي استان چهارمحال و بختياري با سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان ديدار و گفتگو کرد و سپس از مرکز خواهران و نمايشگاه اين مرکز ديدن کرد.
در اين بازديد خانم دکتر جليل پور ضمن ابراز خوشحالي از وجود چنين کارگاههاي مجهزي در مرکز آموزش فني و حرفه‌اي خواهران شهرکرد گفت: بسيار خوشحالم که چنين کارگاههايي وجود دارد و چنين مراکز آموزشي، که آموزشهاي آنان نيز براي بانوان استان رايگان است.
لازم به ذکر است مرکز آموزش فني و حرفه اي خواهران شهرکرد داراي کلاسهايي مانند، جواهرکوبي، تکه دوزي، پرورش گياهان آپارتماني، دوخت سرويس هاي آشپزخانه، نمد دوزي، معرق کار ساقه گندم، قلم زني و بسياري حرفه ديگر است.
همچنين جليل پور از نمايشگاه دستاوردهاي زنان مهارت آموخته در مراکز آموزشي فني و حرفه اي استان نيز بازديد کرد و از وجود هنرهاي بسياري که در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده بود تقدير و تشکر کرد و خواستار شناسايي و تبليغ بيشتر در خصوص اين نمايشگاه شد و اظهار کرد وجود نمايشگاه اميدي براي زنان و بانواني است که هنري را مي دانند و مي توانند اين هنر را در جايي جهت فروش و عرضه ارائه کنند.
در پايان جليل پور در اين بازديد تلاش بانوان استان در ايجاد اشتغال براي خود و ديگران را ستودني بيان کرد و گفت: بانوان استان مي توانند در بسياري از زمينه ها مختلف قوي و موفق عمل کنند و براي خانواده نيز در آمدي داشته باشند.
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ارتباط مستقیم با مدیرکل


آدرس ایمیل ارتباط مستقیم با مدیر کل:
ali.karimzadeh1347@gmail.com

ارتباط با حراست کشور

اطلاعیه های سازمان

پیوندها